• astri

pitebor.... 2!!!

dio:
    Ja!
    Naturligtvis frågar jag honom skumma saker mitt i natten, det är min lilla egenhet
    MAn kan ju inte vara för förutsägbar - då kan man ju bli tråkig

• astri

Andy W - jaa, han hade ju en fantasi han med som man skulle betalat för

Åååh, nu hakade jag fast på ryssar.
    Det är en [han finns nånstans i min bokhylla] Alexander Sol...bla bla bla-ski som har skrivit En dag i fånge ?:s liv. Superbra bok!

• astri

Min mamma hade hem en massa [2] ryssar en gång i tiden och så skulle hon fara med dem och mig på Nolia.
    Jag ville ha en kniv, men fick ingen för hon  köpte nåt skräp åt ryssarna istället så jag skrek:
    Du och dina förbannade ryssar.. och lite fler väl valde ord.
    Då säger ryssen som inte öppnat mun på hela dagen på knagglig svenska:
    Vi pratar svenska!

DET hade jag INTE väntat mig!

Även om jag var typ 12 ville jag bara sjunka genom marken. Generad

• astri

Jag var med om något fördomsfullt enligt mig för ett tag sen.

En av mina lektorer spelade en låt med Edith Piaf på en lektion och de andra började prata om dagens ungdom som missade bra musik och att vi inte visste vad klass ville säga mer eller mindre.
    Jaså?
    Ja, tänkte jag - jag identifierade Edith Piafs stämma före dem även om jag inte sa nåt *fniss*
    Som om jag inte lyssnade på sånt med även fast jag mest äger punk-musik.

• astri

dio:
    Tack själv för pratstunden!
    Kul att stöta på någon som gillar lite mer "klass-iga" saker

Sov gott!

Jag ska störa grannarna och gå och duscha

• astri

Trevlig midsommar på er allihopa!
    Ska gå över till grannen och försöka tvinga i henne det som blev över från mitt kalas.
    Och så hade jag tänkt att tvinga någon att skjutsa ut mig och Siri till Havsbadet...

• astri

Jo, det är fortfarande fika kvar... och visst går det ju att frysa in bullar, men jag brukar inte göra det för jag brukar inte äta frysta grejer.

Jag hade tänkt att bada lite, men det verkar som om det inte blir nåt, för att nån har slarvat bort bägge flickornas baddräkter, Liss skor och Siris sommarhätta.
    Jag blir så arg!!
    Varför ska jag hålla på att köpa saker hem som jag vill ha, som jag vill att flickorna ska ha om ingen tänker respektera sakerna så pass att de stoppar tillbaka dem efter det att de har lånat dem hem till sig?! [Erik och hans föräldrar]

Svar på tråden pitebor.... 2!!!