• astri

pitebor.... 2!!!

Carre:
    Nää, fikat finns kvar.

Hade ett stort bråk med Erik - utan att gå in på detaljer såååå... jaa *suck* Näää, det var... hemskt.
    Det var min midsommar det. Fundersam
    Tror jag har gjort illa ett finger mitt i allt också. Det är svullet, rött och ömt. :-/

• astri

Carre:
    Joo, tråkigt, jaaa det kan man lugnt säga.
    Mycket handlar om saker som hände för längesedan som helt enkelt måste klaras upp innan man kan gå vidare, och han tycker att jag har kört över honom [?]
    Jag har ingen aning vad han babblade om, men så vräkte han ur sig en grej som var minst sagt vedervärdig och så - ja...
    nu sitter jag här, och han får gärna ha kört ner i älven eller nåt som det känns just nu.

hur har ni haft det då?
    Mår Dani bättre nu eller sover hon?

• astri

Carre:
    Huvva, stackars liten
    Hoppas att det "bara" är tänderna eller nåt så att det går över relativt fort.

Hohoho, norska och danska - det fattar inte jag heller mycket av.
    JAg har en lärare på universitetet som bara pratar norska - jätteintressanta lektioner, tror jag Som sagt jag förstår inte så mycket

• astri

pippiprollan:
    Vad trevligt ni verkar ha haft det.
    Med tanke på att du inte vågar köra gissar jag hejvilt på att du hittade något som innehöll mer alkohol än en cider att drick?

missteddy:
    Jag har ingen aning.

• astri

CArre:
    JAg har för mig att jag såg att Coop skulle ha öppet som vanligt igår när jag ville handla där 21 [då dtängde de naturligtvis 18]
    Nej, vi är fortfarande inte sams, och det kommer vi inte att bli på ett bra tag om jag får säga min ärliga mening.
    Han betedde sig rent ut sagt för djävligt igår, inte för att jag var mycket bättre, men han gjorde några riktigt fula "cheap shot"

• astri

pippiprollan:
    Aaaa, där har vi lösningen för varför det inte funkar

• astri

Carre
    Det finns ett par grejer han kan göra för att det ska bli bättre. men det vägrar han - för det är inte nog viktigt

Svar på tråden pitebor.... 2!!!