• astri

pitebor.... 2!!!

Gör Ole dole doff bara och så måste du ta den bild du pekar på

• astri

Men jag skulle tro att det gör det hela lite roligare att läsa alla trevliga varför-jag-röstar-så-kommentarer
  • astri

Attans, nu vaknade Siri igen :-/
    Måste skutta iväg med älv-liknande danssteg och söva om lillan igen

• astri

Colubrid:
    Tyvärr är det bara i min fantasi som det var älv-liknande danssteg, om någon skulle ha sett mig skulle de ha gissat en kalvs första steg i ett med den gracila skenande elefanten 

• astri

Mina grannar i min gamla lägenhet var coola.
    Det hörde inte till ovanligheterna att jag sprang omkring i trappen i underkläderna, åkte inlines inne och spelade hög musik.
    Enda gången en granne undrade vad som stod på var när han hade hört gallskrik från min toalett..
    Förklaringen var sååå otroligt pinsam Generad

Grannarna jag har nu, inbillar jag mig i alla fall,  hör inte nått Fundersam

• astri

*Hmmm*
    Du får lova att inte skratta...
    alltför mycket.

*Tar ett djupt andetag*

Ok, here goes:
    Jag och min kompis firade hennes födelsedag, enligt traditionerna i dagarna tre...
    Vi drack Peters pops, de är ju gröna som bekant.

Tredje dagen skulle nån gå på toa och det var då illskriket kom.
    Pisset var grönt!!
    Alltså illgrönt!
    Vi, med alla hjärnceller på semester, trodde ju allvarligt det var dags att fara till lasarettet.
    ....
    tills jag kom på att kag hade bytt wc-block till ett som färgade toavattnet fräscht blått
    *Dough* Generad

Men du får lova att inte säga det till nån

• astri

Danslinje, vad fascinerande!
    Vad hade du tänkt att bli när du blev stor?

• astri

HAHAHAHAHAHA!!

Mitt ex Peter hatade punkare [fast jag var en slags minivariant av det] och toppeluve-folk [dvs hiphopare och skejtare] han ville befria världen från åtminstone en av dem så han hade stannat en kille och bytt sin mocka-jacka mot en toppeluva som han sen kastade.
    Han kom sen till DLK-spelningen och berättade stolt vad han hade gjort.
    Hans min när jag frågade.
    Tror du inte att han har fler toppeluvor hemma - den var betalbar
Svar på tråden pitebor.... 2!!!