pitebor.... 2!!!
Vischan, där var vi och tog en fika i lördags med chicachula. Jättefint och go mat ;)
Vischan, där var vi och tog en fika i lördags med chicachula. Jättefint och go mat ;)
åå jag har oxå gått å blivit bäbissugen..men som ni säger, att va gravid va inte särskilt kul.
Men där i slutet blir man extra less och det är nog för att man ska bara vilja ha ut bäbisen om än den ska födas ut på tvären =D
muhahaha men Linda, jag krystade oxå utav helvete...hade inte så effektiva krystvärkar eftersom jag blev igångsatt..men eftersom dom var så oeffektiva med sugklockan så tog jag i utav h-vete och ut kom han.. Min förlossningssköterska sa dan efter att jag hade krystat på ren jäkla vilja
hmmm jag tror att jag fick hålla på att krysta närmare en timma.. och min biff var ju inte heller så liten..han åkte som bara tillbaka in igen..så först fick jag ett klipp och sen tog dom med sugklocka men den råkade släppa ..så jag tänkte att vad fasen, nu ska han ut... och ut kom han...sprutade ner hela sköterskan med diverse vätskor, bajsade nästan ut all barnbeck på henne i all hast som dom hade full sjå med att få fast honom för ingen var beredd eftersom dom trodde att min värk just var över hahaha
jag får ju trösta mig med att det sägs att tvåan brukar det gå snabbare med.. hehe så man får väl se om och när det blir nångång.. får man inte flashbacks från tidigare förlossningar då, om hur det var och sånt?
jag måste oxå dra mig mot sängen.. börjar 06 imorrn..
ojoj vad ni skriver här hinner man inte med
Linda;får jag lov att föreslå en smörgåstårta gjord på polarkaka som bottnar och sen en "gegga" gjord på tonfisk, cremefraiche, frusen dill, majonnäs..hm jag kan ha missat nåt men är du intresserad så kan du be om receptet =)
ääääsch varför sitter jag jämt på jobbet när ni ska iväg och fika *skit*
Astri: nog vore muffins uppskattat alltid sätt igång och baka, smisk pannkaka!
Nä allvarligt, vad än man tar med sig för fika på jobbet så blir gubbarna tacksamma, det förekommer ju inte med sånt överflöd där precis
ååå kvinnofängelset var en höjdare att se på när man kom hem från nattskift =)