pitebor.... 2!!!
Godmorgon Dio, hehe va tror du om att jag ska fara å spela lasergame idag? Om dom har ledigt vill säga hahaha kommer att komma hem med utslagna framtänder, blåtira och skrapade knän..vad gör man inte för att vinna?
Godmorgon Dio, hehe va tror du om att jag ska fara å spela lasergame idag? Om dom har ledigt vill säga hahaha kommer att komma hem med utslagna framtänder, blåtira och skrapade knän..vad gör man inte för att vinna?
Chicachula: Vad tror du om mig egentligen hahaha
Chicachula: Det var EN gång, ni fuskade ju (eller nåt) annars är jag inte sån
Chicachula; Nä vi var inte i samma lag, därför vann ni för att ni fuskade =P
Dio: Ont förtal
hemkommen från lasergames... kan inflika att INGEN blev skadad och så kan jag ju inflika att JAG vann en omgång hehehe bäst rankad av alla spelare *flinar*
Fast herregud vilken dålig kondis man har, dessutom fick vi spela i 45 minuter eftersom den första omgången (15min) förstördes av att min sambos väst inte fungerade som den skulle när dom skulle räkna av poängen.
Nu ska jag släpa mig mot soffan
Vad ska alla hära göra på nationaldagen? Blir det en vanlig dag eller nåt speciellt?
njaa har blir det väl som en vanlig hederlig dag
Astri:Nej vi är faktiskt lediga haha hör och häpna =)
Astri: Nä hehe vi som jobbar varenda eviga dag..känns ibland lite ruttet när man vet att andra har halvdagar, själv jobbar man ändå in på natten till tex julafton eller nyårsafton.. nåväl stället börjar mer och mer likna auschwitz, mer jobb och mindre betalt.
Industri är väl ganska kännt för att vara bra betalt men nu har i princip de flesta lika mycket