pitebor.... 2!!!
Astri: Japp dom var mer än ätbara =)
Astri: Japp dom var mer än ätbara =)
Dio: det är bara för att du tycker att Danne är snygg och för att du är lite småkär i honom som du ville att han skulle vinna.
Själv föredrar jag ju Rägger..en riktig karl med hår på kroppen (halvkräks åt mitt utlägg eftersom jag HATAR håriga karlar)
Hade han haft mindre hår hade det gått an, men jag klarar verkligen inte av karlar med hår på rygg,axlar, eller fulla svanken för att inte tala om de som har en ryamatta över hela sig.
Lite hår på bröst går an, eller en raggarsträng..men thats it!
Eftersom jag verkligen äcklas av det så brukar jag ju naturligtvis alltid stötta på de extremt håriga när man är och badar osv
chicachula:du har inte sadeln riktad åt nåt annat håll då så att det inte var fötterna som skrek *ASG*
vilken cirkus är egentligen bättre?
Frågade min sambo idag faktiskt om vi ska stödja det här med cirkus, personligen är jag emot det eftersom jag tycker så synd om alla dessa djur som ska släpas runt i transporter
Har för mig att nån utav cirkusarna ska vara bättre iaf.
Blir bara så förbaskad som när jag läste tidningen för ett tag sen om elefanterna som var med om en olycka i när de transporterades...dessa exotiska djur är inte gjorda för att transporteras runt på detta vis för att vi ska sitta och applådera
*flinar* nu låter jag som nån militant vegan kanske haha men alla har ju olika åsikter =)
Får väl kanske låta min sambo gå med Wille när det blir akutellt, då har han åtminstone gått en gång
Chicachula: Du är ingen flodhäst, du är den finaste cirkusprinsessa jag vet =)
*skrattar* jaa men har ni tänkt på hur dum man verkligen är i stundens hetta oxå..då tror man verkligen inte att nåt kan hända, då är alla biologitimmar som bortblåsta!
Men en väldigt vis mening jag fått höra en gång ; Även brandmännens slangar läcker *ASG*
hehehehe nåväl den gången jag iaf fick erfara detta citat så tänkte jag mera -va fan ska du va så jäkla klok för...då var jag "i stundenshettaidiot"
Brinnande myrstack?
Astri : Jag och Dio hade en överenskommelse, att om någon av oss mot förmodan nånsin skulle dra på oss ett par sånna brallor eller ens snegla mot sånna där fula gravidsnickarbrallor så skulle den andre säga ifrån på skarpen *skrattar*
Astri: Finns ju annat än stretchbrallor juh, mammajeans tex =)
Men jag skulle nog hellre se ut som en stoppad frukostkorv, inget kan få på mig ett par snickarbrallor!