• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri
    Jippie!!
    jag har fått dagisplats till Siri, nu ska jag bara hålla tummarna att jag tar mig in på nästa utbildnings del, jag sökte bara ett alternativ *nervöööööst*
  • Carre

Hallå alla!!

Nu har jag äntligen fått ork att skriva lite.. våren/sommar har tyvärr ingen uppiggande effekt på mig
    Vad roligt att alla hade det bra på Valborg, vi var hemma med ett annat par och deras barn..
    Sen har vi varit ute på gården ganska mycket under dan, och jobbat lite, krattat, skottat resten av snön och sånt "roligt"

Jag ser att alla är offline nu, så jag får återkomma senare och se om det finns nya skaller

Ha det bäst!

• Fam Eklund

Linda: Arbets sa: Har du sökt några jobb? Hur länge har du varit arbetslös? Vi kan inte göra nåt för det är du själv som göra något som ex.sök jobb. Men , hallå det är ju det jag gör!!!!

Vilket dagis ska Siri börja på? När ska hon börja?

• A N

Tjena tjejer!!!
    Det blev mys igår, Tony var inte trött... Lovisa sov ju borta Idag har vi grillat korv till lunch hos moster när vi hämtade Lovisa!

På fredag blir det nog hotell! Tony fyller 30 på måndag. Mamma och pappa komemr och sköter Lovisa hela helgen. Vi hade tänkt åka till storsund och ha party på lördag men vi ska nog göra en smörgåstårta och vara i pite (Tony tyckte att han partade nog under valborg), men ska inte säga nå till mamma och pappa bara dyka upp under lördagen med tårta.

Övriga planer för veckan är: antigen så åker vi till lule på torsdag och möter upp mamma där för att hon ska eventuellt köpa en ny bil, brorsan ska kolla på den imon eller så möter vi henne här på busstationen i pite. Imon händer det inte så mkt.

• astri
    Fam Eklund:
    Siri ska naturligtvis börja på Kullens dagis, samma som Liss - fast på småbarns.
    Hon skrivs in på sin ett årsdag, det går tyvärr inte tidigare. Lite synd, för att jag börjar skolan samma dag tror jag, jag gjorde det ifjol. Ringde till den ansvarige examinatorn och sa att jag inte skulle komma för att jag hade värkar
    Han lät inte riktigt som om han trodde mig, men han önskade mig lycka till i alla fall
  • jessilundgren

åhh jag blir galen, kan ingen bara bestämma åt mig så jag slipper lida alla kval

är i hundköpar tagen, har vart utan hund nu i över ett år och har äntligen hittat en hund jag vill ha för skaplig peng 7000 men nu så har jag ångest ifall att jag skulle behöva dessa pengar till nått annat för vi ska ju snart börja måla om och fixa utvändigt.
    vi får ju en bäbs till i augusti så om vi ska ha hund så måste jag ta den nu för att hinna få den rumsren.

min smabo gick och köpte sig en ny skoter i vintras för 120,000 och då tycker jag inte att det är mer än rätt att jag får köpa ett "intresse" för 7000. det är dock från privata sparade pengar så han drabbas ju inte vad det på det sättet.

hur faan ska jag göra, tänk om bäbisen som kommer i höst är allergisk. Jag har ju optimala jobbet för att ha hundvalp och till hösten komme rjag ju vara hemma i minst ett år framöver.
    genom att jag jobbar uteslutande kväll så blir valpen aldrig mer än 4 timmar ensam.

vad tycker ni?

• Carre

JAg skulle ha köpt hunden Om din bäbis är allergisk då kan jag ärva den hehe

• jessilundgren

jag vill så mycket ha den, han e så himla fin, men jag känne rmig så himla egoistisk.
    iof så lägger jag aldrig ut pengar på mig själv utan allt går till barn och hus *suck*
    måste få tillbaka lite bitch takter, saknar dom ibland.

hm, måste bestämma mig, kan inte vela fram och åter längre
    dom blir ju knäpp på mig på kenneln, har vart där 4 ggr hittils och kan fortfarande inte lämna ett svar

Svar på tråden pitebor.... 2!!!