• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Slarva

Go förmiddag tjejjer!
    Fattar inte hur jag har kunnat sova så här länge, det måste vara vädret! :) Skönt var det hur som helst...

Ser att ni har diskuterat att skaffa hund och ska bara ge min syn på saken. Nova som nu är 9 månader (Det verkar stämma det där med att folk som skaffar hund blir fort gravida) är i en grymt krävande ålder, precis gått ur första löpen och nu skulle hon behöva en massa träning. Nackdelen är att jag är alldles för gravid för att orka. Jag orkar tyvärr knappt gå en promenad med henne dessa dagar.
    Hade jag vetat att vi skulle ha barn när jag bestämde mig för att köpa hund så hade jag kanske funderat en gång till men nu blev det som det blev och det kommer att funka. Däremot så tänker jag lämna hunden till mamma första veckorna efter födseln för jag har en känsla av att jag inte alls kommer att orka med både hund och bebis.
    Så mitt råd är att tänka efter en gång extra, en valp kräver en hel del!
    Men Jessi eftersom att du haft hund tidigare så vet du ju hur det är! :) Lycka till och följ hjärtat!

• astri
    God morgon dio!!
    Jo, faaast jag gillar faktiskt lagom mycket regn, Passade på att ta mig en liten extra promenadtur när jag gick med Liss till dagis
    jättehärligt, men inte när det blir regndroppar på brillorna *nackdelen med att vara glasögonorm*
  • Slarva

Go Morron Dio och Astri!

Jag tycker att det kan få va sånt här väder idag om dom håller vad dom lovar och ger oss 17 grader och sol på lördag! :))

• astri

Slarva:
    Mmmm, det tycker jag!
    På helgerna kan det gott vara soligt så man kan ligga ute och läsa läxor - inne finns ju teven och tyvärr har jag inte karaktären att hålla mig borta från den när program som Ricki Lake och Hem till gården visas

• Slarva

haha, jag klarar inte av att se sånna program, skulle mer än gärna ligga framför tv'n på dagarna men det är ju jäklat bara skitprogram! =P

Hm.. om man skulle få i sig lite frukost och gå ut med hunden en sväng, hur blöt blir man? Regnar det mkt?

• astri

Slarva:
    Någon bra dvd då?

Nää, det regnar lagom, man blir lite småfuktig inget mer... härligt mao

• Slarva

Hm... bra dvd.. nä, finns inga sånna heller! :) Tror jag ska titta på lite lost avsnitt idag möjligtvis. Men först frukost!
    Vi ses...

• Carre

Hej Linda!
    Sorry att jag inte svarade på din fråga igår.. Jag skulle vilja ha en hund, men martin hade inte varit så säkert på det, men det verkar som om han har börjat själv vilja ha en också men vi måste vänta tills barnen blir lite större

Colubrid: Ja, det kan bli lite svårt om ni har katter sen tidigare, även om Amstaff brukar vara vana vid dem, det är kattena som kan ha det svårt att aceptera den nya familjemedlem

dio: håller med dig.. vi har varit bortskämda de senaste dagarna, så jag vill ha mera soliga dagar!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!