• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • jessilundgren

hej på er, jo det är aldrig fel emn jag har då ingen speciell utbildning inom det området och det funkar hur bra som helst.

grejen är ju att man ska vara den personens förlängda armar och ben, dvs utföra alla saker som hon7han skulle göra själv om dom bara kunde.
    visste är det svårt ibland men det är fruktansvärt belönande oxå.
    man hjälper ju andra få ett så innehållsrikt liv som möjligt

• astri

Colubrid:
    Va?
    Det var väl inte Erik? Var det det ska jag sparka honom HÅRT på hans "Usama".

• Carre

Ingen som behöver en bänkdiskmaskin? SÄLJES!

• astri

jessilundgren:
    jag skulle gärna ha jobbat som personlig ass., men dagis tar inte emot barn under ett år och som ensamstående utan vidare hjälp måste man som hålla sig till dagsschema
    *Sorry*

• astri

Carre:
    *Hmmm*
    Erik brukar komma hit och äta, så då får han diska med men vad hade du tänkt dig och vad är det för mått?
    Jag köpte en en gång som var 0,5 cm för stor för mina skåp

• Slarva

Carre: JAAAAAAAAAAG!!!! Vi var senast igår och kollade på bänkdiskmaskiner! :)

• Carre

Linda: det låter gott med fika för att fira.. men du måste bjuda mig då!!

jessi: men alltså.. hur MYCKET måste du göra?? för städning och sånt är liksom inga problem, men jag vet inte om jag skulle våga bada eller torka rumpan på en vuxen människa föruton min egen

• Carre

Slarva: den är inte ny men i mycket bra skick!! vi gav den till martins bror när vi flyttade till hus men han installerade den aldrig så den står där hos honom och dammar bara..
    vi ska hämta den kanske ikväll

• Carre

Linda: pris vet jag inte riktigt än.. nya kostar de kring 2500, so kanske en tusing.. bvsa alltså

mått.. ingen aning, men på saxofon hade den vi i skåpen som är på höger sidan om diskbänken om din lägenhet ser ut som min gjorde så den var gömd i en skåp och det var perfekt!

• Slarva

Carre: Jag måste nästan veta måtten på den om jag ska kunna köpa, vi har liiiite trångt om plats. Men jag är intresserad! :)
    Vet du vad det är för märke?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!