• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri
    Carre:
    Det är lugnt!
    Jag satt själv och spelade betapet, mitt nyfunna nöje, jag önskar bara att jag var lite bättre så att man vågade spela med andra än Erik och mamma
  • jessilundgren

hej på er, ingen av er som behöver jobb och kan tänka er jobba som personliga assistenter?

blir faan knäpp på min chef, han vet att jag har 13 veckor kvar till förlossning å ändå har han inga problem att ge mig jobb mån -söndag plus två dagar till nästa vecka
    *suck*
    tur i oturen att lillan e sjuk så jag måste tacka nej till imrogon och fredag.
    kan inte säga nej annars.

• Slarva

Jessi: Jag behöver inget jobb men jag skulle nog behöva en personlig assistent :)
    Men att ha en karl som chef är ingen höjdare när man är gravid. Iaf inte min chef, han tyckte att jag kunde börja jobba heltid trots att jag precis lagt ansökningspappret för Havandeskapspenning i hans hand!

• Carre

Jag skulle behöva ett jobb men jag vet inte om jag vågar blir personlig assistent.. är det inte jobbigt?? vem jobbar du med?

• Carre

ingen aning.. men med tänke på att man behöver utbildning för att göra nästan allt i det här landet det skulle inte förvåna mig!

Vad gör du Linda?

• astri

Carre.
    Jag? Sitter här och hets-trycker i mig en pizza så att Siri inte ska peta i den.
    Väntar på att hon ska somna så jag får ögna igenom en läxbok lite. Sen måste jag leta reda på min medecin, den har jag lyckats städa bort och jag behöver den... annars blir jag väääldigt otrevlig. Japp, värre än nu!

Vad gör du då?

• Carre

Dani sover som tur är.. sen ska vi gå ut och hämta Sebastian på dagis kl. 14
    Vi har nyss ätit lunch dvs kladdkaka med vaniljeglass usch så hämska människor vi är eller hur? hehe
    Martin ät ledig idag så får vi se vad vi hittar på i det här tråkiga vädret!

• colubrid

Carre: Jaa jag har lite svårt att tro att katterna skulle tycka att det är så populärt haha

Mmm att ha karlar som arbetsgivare kan va knepigt när det gäller graviditet.
    Jobbar ju på sågverk och det kan vara rätt fysiskt med tunga lyft osv min chef ville absolut försöka placera om mig så att jag inte skulle ta ut hp. Men då var det en som förklarade för kontorsråttan att det inte finns nåt "lättare" jobb här.
    Stället är verkligen byggt av karlar, trappor var än man ska.. så jag gick till vecka 32 och släpade mig fram.
    Fick även höra av en arbetskamrat när jag besvarade hans fråga om det var jobbigt, att jag tyckte det och att jag inte hade allt för hjälpsamma arbetskamrater. Då sa han - ja men du har ju dig själv att skylla, ingen ska behöva jobba dubbelt för dig ska du tro.

Nää sa jag, och ingen har behövt göra det heller, men rent allmänt så ska man hjälpa varandra oavsett vad.

• astri

Åh, vad gott *mmmm* kladdkaka  *dreggel*

Jag sitter och funderar på om jag skulle göra något roligt om jag klarar mina examinationer som jag har nu den 9-15:e maj.
    Kanske någon slags fika.
    För klarar jag den här delen av kursen [har varit olovligt slö] ska jag banne mig... äääää, jag vet inte... göra något knäppt för att sätta punkt!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!