• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • missteddy

hej tjejer vad händer i kväll då

• Chicachula

colubrid: mohaaaaa:) så sjuk du är Hemlis nä det hade jag inte ha ha ha nu ska jag gå och sova är super trött:( och jag ska skrika i natten ha ha haSkrattande

• astri

Hallå på er allihopa!

Chicachula - ser du kom levande från cykelturen! 

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • pippiprollan

Godmorgon alla glada

Vad händer idag då?

Här händer det inte så mycket....det e ju såååå trist väder ute finns inte så mycket man kan göra då.

Vi ska då fara å handla då jag fått lön
    Sen kanske man måste städa lite

Har då riktigt glömmt bort att säga tack för senast....det var jätte kul att så många ville komma å hälsa på hemma hos mig,jätte trevligt var det. Linda och Carmen : min kompis blev jätte glad för kläderna Jag sa att du linda brukar sälja på tradera men jag vet ju inte vad du heter där?

Ihelgen blir det lungt...Klas jobbar imorgon lördag
    Kanske jag å barnen far till min mamma i älvsbyn å grattar henne 1 dag tidigare på morsdag....vad ska ni köpa till era mammor?
    det blir nog bara en blomma till svärmor å mamma...lite trist kanske men jag har så dårlig fantasi.

Nä nu ska jag ta då koka en kaffekopp
    Ha en trevlig dag trot det trista vädret.

• Slarva

Go Morron!
    Även här i Öjebyn är vädret supertråkigt, blev ju blöt av att gå ut med hunden imorse.. =(
    Blir en riktig innedag idag och jag och Nova ska göra så lite som möjligt (som vanligt).

Jag tänker inte köpa nått speciellt till mina mammor, kanske en blomma om dom har tur... ;) Tänkte själv hinna bli mamma innan söndag men det verkar dåligt på den fronten.

• pippiprollan

Slarva: du får dricka MASSOR av samarin...det gjorde jag å det hjälpte iaf mig....kanske värt ett försök

• Slarva

Kanske måste prova det, men samarin är ju inte direkt nån favorit dryck! =/ Risken att allt kommer upp igen är ganska stor tror jag...

• pippiprollan

Jag gillar inte heller samarin men det var inga problem att få ner det den gången
    Blanda 2 påsar i ett halvt glas vatten å skölj ner med dricka eller nått, sen tar du nån timme senare åxå...tror det står att man bara får ta 4 påsar / dag men jag tog någ 8 / dag i 2 dar....snacka om att jag fick tömma magen både på det ena å det andra...hihi men Mattias kom ju till sist

• Slarva

Haha, jag får nog prova med en sån grogg ikväll kanske..
    Det låter ju som att det är supereffektivt och man vill ju inte sätta igång nått innan sambon kommit från jobbet! ;)

• Carre

Gomorrn!!

Oh så härligt med sovmorgon.. har nyss vaknat och är verkligen uppvilad

Sabina: Vad roligt att din kompis tyckte om kläderna, hon kan höra av sig om hon vill längre fram köpa fler begagnad

Sandra: Jag håller tummarna på att bebisen ska titta ut så fort som möjligt!!

Martin är ledig idag, han ska ut och jobba på trädgården en stund medan Dani sover i vagnen. Sen ska vi på stan då jag vill köpa nåt åt min syster som fyller år i juni. Martin vill också köpa kläder till sig själv osv.
    Sen ikväll kommer några kompisar till oss och då ska vi se Ice Ace 2 och äta snask

Svar på tråden pitebor.... 2!!!