• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Dezzan

astri:
    ja det är lång tid. men om det inte är flera dagar i streck så brukar det gå rätt bra.
    Fast dom är nog trött då dom kommer hem.
    Man vill ju ändå bäst för dom små liven, å ibland så går det inte alltid som man vill.

• astri

Dezzan:
    Hahahahaha!!
    Näää, det är ju innanför rutan man ska vara. Kan man inte fickparkera får man väl fara och ställa sig på ett stort öppet fält!?

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • Dezzan

chica:
    ja men jag ansåg att jag inte har gjort nått fel. Däremot kan jag förstå att han blev irriterad om jag skulle ha stått snett eller utanför min ruta.

• Dezzan

astri:
    jaa men precis min åsikt. Dels var jag försenad till jobbet så jag blev ju lite extra irriterad på knäppgöken då som ska vara värsta moralkärringen och berätta vad som är rätt och fel. HAHA

• astri

Dezzan:
    Nä. :-/

Nu ska jag gå och baka en tårta som jag kan klämma i mig tillsammans med mina döttrar ikväll när jag ska göra läxan.
    Gjorde en tårta tidigare i veckan till Liss, hon såg det var en ponny, men jag såg en flygande gris
    Vilken tur hon har bra fantasi!

Hej svejs, för ett tag i alla fall !!

How do you know that the inc in the invisible inc-pen has run out?
  • Dezzan

astri:
    hej då. ha det så bra.

-------------
    ska oxå ge mig, ska snart se Narnia med gubben.
    kram på er

• Chicachula

hej tjejer! jag dog inte men sitter här med en och annan svett droppe:) jag har en tendens att cykla fort då jag cyklar ha ha. sen verkar det som jag blivit kortare ha ha jag måste nog sänka sadeln ha ha min fötter skrek av smärta då jag trampar ner ha ha:) konstigtFörvånad
    men märkte nu att min cykel måste få en omstyling:) däcken är såååå nötta så den får stå still tills på måndagHemlis

• Chicachula

kom och tänka på att kan inte vara sadeln utan jag är säkert så ovan ha ha ha:) jag har ju haft sadeln i den höjden hela tidenFlört

• colubrid

chicachula:du har inte sadeln riktad åt nåt annat håll då så att det inte var fötterna som skrek *ASG*

Svar på tråden pitebor.... 2!!!