• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

dio:
    jag har sett att du har varit vaken. Jag har följt BarnMammas kamp för sina trådar
    *hum hum* ändå sedan den första ploppade upp.

• dio

astri: haha japp...ja herregud, inte lätt för henne. Inte så lätt när man inte förstår riktigt. Jag är van det där nu för tiden, Andre har ju inget minne, man får förklara samma sak var 10 minut ungefär.

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • astri

dio:
    Nä, kan förstå att det var frustrerande för henne, med reservation om det är "på riktigt" vill nämligen minnas henne från en diskution för en tid sedan :-/
    Men men... Hur som helst är det ju synd om henne om det är sant, om det inte är det att hon måste ta till såna metoder...
    Sänka sig till en nivå som vissa gjorde är onödigt i vilket fall som helst, det är en medmänniska i någon form av besvär vi har att göra med där.

Men du - hur går det med dottern då? Vet han att det är hans? Alltså... känner han det på sig, är medveten om det....?

• missteddy

hej tjejer hur är det med er i dag ! jag hade en dyr morgon vakenade sex bruka alltid sätta på tv när jag ammar men det startade inte väkte sambon taskiga jag han kunde inte hitta något fel men då tittade han bak på tv där var det en spyfläck efter katten(hon bruka ligga och sova på den) så spyan hade runnit ner i tv och tv fått korsslutning. så vi fick bege oss ut på stan och leta tv men den hd tv kostar från 15 tsen kr men vi hittade en vanlig för bara 8 men den kommer inte för på onsdag så nu siter vi med min lilla 20 tummare

• astri

misteddy:

O nej!! Det är ju sånt man vill ska hända varje dag... NOT!!
    Vad har ni lagt ögonen på för tv?

• missteddy

säljaren trode vi skämtade vi kunde ta det på drulleförsäkringen men vem tror på oss när vi säger det

• astri

Jamen , drullen är ju till för de där jätteknepiga situationerna som ingen jäkel i normala fall skulle tro på.
    Det är ju värt ett försök, tror de er inte, så  :-/

• Carre

Linda, vi har varit på stan, köpt lite kläder åt barnen.. Jag skulle egentligen köpa nåt åt min syster som fyller år i juni men istället hittade jag grejer åt barnen och inget till min syster.. SUCK
    Sen var vi på BH och köpte en rutchkana åt barnen.. att man tänker bara på att köpa grejer åt barnen hela tiden uh??

missteddy: Vilken tur.. hoppas att ni har köpt en sånt flat screen tv då katten kan inte ligga på den längre hehe

• missteddy

carre vi hade tänk det med ska man ha en med bra bild så kostar en bra sådan 20 tusen känns som vi inte har råd med det nu

• Carre

Hörrni.. loppis på bardusparken börjar nästa lördag.. ska vi dela plats eller hur ska vi göra???

Svar på tråden pitebor.... 2!!!