• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

Carre:
    Jag önskar jag visste varför man gör det. När man kommer till stan kretsar det bara en sak i skallen:
    Vad kan barnen vilja ha / passa i....

• dio

astri: Nä men man måste ju förutsätta att hon talar sanning tycker jag och inte komma med en massa spydiga och nedlåtande kommentarer.

Han har lite svårt för det. Han minns ju inte att han skulle bli pappa och frågar hela tiden vem som är hennes pappa, och när jag svarar att den är han så säger han alltid, men inte har jag *piiiip* dig? åsså går det 10 minuter och han fråga igen vem som är hennes pappa. Blandat med att fråga var vi bor och vad mitt tfn nummer är. haha det är som det som han vill veta hela tiden.

Miss teddy: men fyyyy. Dumma katt

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Carre

Jag såg faktiskt idag en annons i tidningen från expert. De hade en sång flatscreen, kommer inte ihåg märken, men det var en bra märke, från 18000 ner till 9900 eller nåt sånt, det var en 42" hade jag haft pengarna då skulle jag inte tveka.. synd att man är fattig

• astri

Jo nog kan vi väl dela plats.
    Visst är det först till kvarn som gäller, inte at man ska anmäla sig för en plats?

• missteddy

jo men den för 9900 tog slut på tre timmar de hade 12

• Carre

astri: ja, jag tror att man måste vara där supertidigt.. jag kan nog ringa och fråga på måndag, om nån påminner mig

missteddy: Jag förstår.. det var ju superbilligt!!

• astri

dio:
    Visst måste man ju göra det. Jag förstår inte varför de som ör utvecklingsstörda inte anses ha de förutsättningar rent IQ mässigt att kunna hantera en dator. En av mina examinatorer har arbetat mycket med utvecklingsstörda och data, hon har tom skrivit en avhandling om det.
    Hon säger det är ett alldeles utmärkt hjälpmedel för dem att nå omvärlden. Där det inte syns att de har ett handikapp och därmed blir behandlade som alla andra.

Ja, jag vet ärligt inte vad jag ska säga.... Hade man inte vetat tragedin bakom så skulle jag nästan tycka att det var sött att han fösöker stöta på dig än
    Eller... jag tyckte det lät gulligt hur som helst.
    Vad tycker dottern då? Men hon är väl lite för liten än för att förstå att pappa är speciell?

• Carre

Nä nu ska vi se en film.. ha en trevlig kväll och vi hörs imorgon! Sebastian ska vara hos farmor och farfar så då är jag trots-barn-fri!!

Natti natt!!

• astri

dio:
    Ursäkta om jag kanske trampar runt lite grann som en elefant i en glasbutik.
    Du behöver inte svara om du inte vill...

Svar på tråden pitebor.... 2!!!