pitebor.... 2!!!
maria vilken färg vill du ha ? jag fick en drös med fina tröjor av syrran senast du kan väl komma förbi innan nästa lördad så kanske jag har något som du kan ha
maria vilken färg vill du ha ? jag fick en drös med fina tröjor av syrran senast du kan väl komma förbi innan nästa lördad så kanske jag har något som du kan ha
vi hittar säkert något
godmorgon och glad midsommar på er alla
nu har pontus fått gröt för första gången gick bara bra
jo det var första gånen han bilr 4 månader på tisdag så jag tjuvstartar lite. han kollade först på mej och undrade vad jag ska göra med detta igentligen
är någon som vet om något cafe är öppet på stan i dag?
dio: hur gick det med mattan i går? blev det någon fläck av svartvinbers drickan
hej tjejer som jag sa tidigare så åt pontus gröt för första gången på midsommarafton och visst var han vacker
astri: nä han älskar den första dagen funderade han vad han skulle göra med din men i går och i dag så gapade han när man kom med skeden och svalde gladd. idag galskrek han när det tog slut så det är inget problem alls med den
salva: har du provat med miniform dropparna? pontus hade alltid ont i magen på kvällen så vi fick ge honom 30 droppar för det skulle hjälpa efter vi började med det så sov han gott vaknade bara en gång på natten och gör det fortfarande fast utan droppar