Inlägg från: missteddy |Visa alla inlägg
  • missteddy

pitebor.... 2!!!

nu stavar jag som en kråka slarva ska det var inget annat

• missteddy

det är droppar för magknip det finns småa och stora flaskor en liten kostar omkring 80 kr och räcker länge

• missteddy

det står på flaskan att man ska ge 10 droppar före måltid men min bm sa att jag skulle börja på 20 för oftas räker det inte med 10 och sedan behövde man inte ge dem vid mat utan bara han hade äte innom en timme kunde man ge dem.

• missteddy

nä nu ska jag ut med hunden sedan natta kudden vi får höras ni morgon kram tjejer

• missteddy

coop har en stor pool för ca 500 nu ! ska själv köpa en som jag ska sätta upp hos svärmor

• missteddy

tjej tjejer vad har ni gjort i dag? jag och pontus var på 4 månders kollen i dag och han vägde 8096 nu så han är stora grabben nu  

• missteddy

astri: nä hon klagade inte utan sa jag skulle dra ner på ersättningen och ge smakisar 2 gånger per dag i stället för en som jag har gjort sedan i lördags. men jag träffade inte min bm i dag utan den andra för min har semester får se vad hon säger nästa gång

• missteddy

pippiprollan: frågade om det och hon sa att det var ok så längre banrnet klarar av maten. just nu får han 180 mil fem-sex gånger/dag ersättning

• missteddy

pippiprollan: han somnar för natten vid 19-1930 för han själv är trött inte så mycket man kan göra åt det. sedan sover han fram till 23-00 äter då sedan sover han fram till 4-5 oftas äter han då men ibland räcker det bara med nappen när han vaknar då äter han inte alls mycket kanske 60 ml. sedan vaknar han vid 6 igen.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!