Inlägg från: missteddy
|
-
vet inte om jag kan om det är jätte varmt kommer jag om inte så är jag hemma för jag måste baka det sistapippiprollan skrev 2006-07-04 22:54:57 följande:MISSTEDDY: vi ska träffas i badhusparken imorgon kl 10...häng på om du kan!
-
hehe någon som har roligt ;_D
-
nä nu ska jag sova jag med får de om jag dycker upp något i morgon
-
dio: är det ok om jag kommer vid nio på lördag? min mobil har gått sönder så jag har inte ditt nr kvar så jag har inte kunnat ringt dej
-
torka golven med ersättningChicachula skrev 2006-07-06 19:20:42 följande:vad gör ni alla? Behandla andra som du själv vill bli behandlad
-
jag och pontus tog ett bad sedan somnade han efter han fått ersättning men först skulle jag tappa en hel flaska på golvetChicachula skrev 2006-07-06 19:26:31 följande:den här killen drog ner rullgardinen kl 17.45 så nu får man hoppas han sover hela natten Behandla andra som du själv vill bli behandlad
-
synd att moder och fader är på väg upp annars hade jag kommit förbi så hade thord fått varit hemma med pontusChicachula skrev 2006-07-06 19:48:34 följande:astri; calle jobbaer eftermiddag så jag är heelt ensam Behandla andra som du själv vill bli behandlad
-
hej tjejer jag lever om ni inte trode det
har inte varit här sedan i torsdgas men har haft fullt upp med besök hade dop i lördags och det gick bara bra men dumma mamma glömde flaskan så pontus var jätte hungrig under själva dopet men det gick bra ändå ska sätta in bilder sedan så får ni se om ni vill.
idag blir det att fara på havsbadet till mina färläldrar och ta det lugt men det verkar inte bli något sol i dag så det blir nog en vända på stan också -
-
jo då frisyren höll och dopet gick bra fast han inte fick någon mat före jag hade glömt flaskandio skrev 2006-07-11 09:35:10 följande:Gick dopet bra? Höll frisyren? Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety