• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Tinzu

Carre: tack tack hälsar lilla Wilma

du kan få gossa med henne om du saknar dina,
    hon är jätte gosig och ska alltid ligga i famnen,
    lukta en i munnen, och stryka sig mot benen.

men andra gånger kan man tro att hon är en tiger,
    då hon sparkar och biter på händerna då man försöker
    klappa henne, haha

• Carre

så mysigt.. Jag saknar katterna, men inte katthåret

• Carre

Nä, nu ska jag plocka upp i köket.. höres lite senare!!

• Tinzu

sant, har man katt så är dom med överallt,
    till och med i skolan i maten O_o

hörs!

• A N

Hej hej!!

Ang. bebisar som ska komma ut så försökte jag med trapp spring (gå rättare sakt springa i slutet på graviditeten är inte så lätt *pust*) och även att skotta snö men det fick jag bara ont i rygg och höfterna av Gick även omkring på bb i trappor och korridorer när vattnet hade gått men med en envis lite krabat i magen så blev det igångsättning... så det där med att försöka få ut bebisen, fungerar inte för mig...

Slarva - Hoppas bebben kommer snart!

Mamma, pappa och lille bror har just lämnat oss, ganska skönt faktiskt. Vi har knallat på stan hela dagen idag. Lovisa har fått en grön body med zebror på från rumba och nå klossar som man bygger upp till ett torn och ett örngott som det står Min prinsessa på allt av mormor. Det enda jag köpte var blåa bajspåsar

• Slarva

Nä, det verkar inte vara mkt som funkar för att få bebisen till att komma ut. Nu har jag stått på fotboll hela kvällen men ingen plötsligt vattenavgång där heller! :)

Ska gå till sängs strax så man orkar med en dag imorrn också, kan ju alltid hoppas att man får övernatta på Sunderbyn!
    Men säkert inte, så vi syns imorrn igen!

• jessilundgren

hej hej tjejer, nu e man tillbaka i huset och håller på att installera dom nya (för oss) gamla innerdörrarna.
    hittade begade på blocket som var super fina.

värsta lyftet, ska slänga ut dom gamla på blocket så kanske man inte går så mycket minus.

allt bra med er då?

slarva: ingen bäbis än? sluta upp med att tjuvhålla ;)

• dio

Hej hej.
    Kom hem från Luleå för en timme sen. Min kusins balfrisyr blev jättefin, stolt Hon var jättevacker i sin klänning, och hade en mycket stilig kavaljer

Nu ska jag ta och gå å lägga mig, dödstrött!

Slarva: Hm ett tips som min moster har gett mig, har ingen aning om ifall det funkar dock
    Man ska trycka som strax framför fotknölen till vänster på en punkt där, tror det är på yttersidan av foten, men är inte säker. Det ska tydligen stimulera kroppen att sätta igång haha Skadar ju inte att prova

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Chicachula

hej tjejer! ååå vad less jag blir! nu är jag sjukGråtermin mage kronglar, får väl vara glad jag inte kräksGladmen jag skulle ju och se Linda Bengtzing idag. Min sambo och william gav igen och flydde hemmet ha ha ha så nu sitter man här själv Gråter

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
Svar på tråden pitebor.... 2!!!