• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • missteddy

kl 11 börjar det på rådhustorget med bla visning av galambilar och korpen har tipsrunda. kl 12 börjar det på badhusparken

• Carre

Ancha: Vad bra ! Hoppas att det blir bara bättre och bättre

Du frågade förresten vad det var för Lost avsnitt som jag skulle se för nån dag sen. Det är sasöngsavslutning som de inte visade här i Sverige.. ett dubbel avsnitt.. jäkla bra faktiskt.. det bästa jag har sett av Lost på länge!!

• Slarva

Go förmiddag!
    Ingen bebis inatt heller... men en jäkla nackspärr har jag fått! *suck*
    Ska iväg och kolla in fölet idag igen och sen se fotboll. Kanske man går förbi utanför badhusparken en sväng ikväll och lyssnar lite men det verkar ju inte bli alltför bra väder idag.

Har det inte kommit nån bebis innan imorrn så blir det nog till att testa ALLA knep för att få igång det för nu är jag verkligen less!

Ha en bra dag!

• colubrid

Gomorron allihopa

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • colubrid

jahapp, flydde alla stället

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • Slarva

Haaallå?!
    Inget liv här idag inte...
    Vad har ni pysslat med idag?
    Jag har gått an hela dagen, försökt fota fölet, varit med hunden i skogen och sett fotboll. Nu håller jag på att tappa upp ett välförtjänt bad!

• colubrid

slarva: såg din länk till bilderna på fölet...ååå jag blir alldeles sjuk, vill ha en poa!

• Slarva

colubrid: Mm... men det är ju sååå himla mkt jobb med att ha häst, så jag är nöjd med att mamma och pappa har hästar och jag får roa mig där!

Alltså, vem är det som säger att det är skönt att bada när man är höggravid och har förvärkar? Hur jag än försökte så fick jag då inte magen under vattennivån fastän badkaret var nästan fullt!

Nån som varit på badhusparken ikväll?

• colubrid

Slarva: Jo det är ju en hel del jobb, så jag väntar med att skaffa häst igen tills jag får mer tid. För just nu har jag inte den tiden jag vill spendera på en häst. Hm, kanske lite väl överdrivet att vara där från morron till sena kväll som jag var förut haha men lite mer än nån futtig timma vill jag ju kunna va i stallet.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!