• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Chicachula

colurbid; klart du ska skaffa poaGladenda gångerna som jag inte är rädd för dom är ju när jag är med dig och jag får prova på rida ha ha annars är det enna farliga  djur ha ha 

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • colubrid

Chicachula: Jaa du var ju riktigt duktig, förutom att du inte duckade för dörrkarmen när jag skulle leda ut dig från höliret där du fick sitta upp *asg* Finns många som fortfarande skulle betala för att ha fått det på film =D

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • dio

*vinkar frenetiskt* Jag jag jag!! Haha Vilken syn!

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Slarva

Vad har hänt? Nästan ingen aktivitet här på flera dagar...?
    Man blir ju lite orolig!
    Värsta härliga vädret idag iaf och jag ska försöka ta mig ut och sola magen :)

• Carre

Hallå!!
    Vad det har varit stilla här!.. Jag har en hög kläder som jag måste vika.. suck!!

Vad händer idag?? Det är Sebastians sista dag på dagis. jag ska som sagt vika kläder och sen händer det inte mycket.. kanske vara ute och röja i trädgården..

Ha det så bra!!

• astri

Hejsan alla!

Jag ska trots det fina vädret fortsätta min städning *suck*
    Verkar som om jag har kommit till ett parallellt universum där det behöver en storstädning även där. Det är den enda förklaringen jag har till varför jag fortfarande inte är färdig med köket ens

Hoppas ni alla andra får njuta av den vackra solen

• pippiprollan

hej tjejer!

Tror jag håller på att bli förkyld ,ont i halsen å kroppen.

Igår var jag å barnen i parken både på dagen men även på kvällen å såg på agnes och linda begntzing...linda är Filips idol,han kan sjunga nästan hela - "jag ljuger så bra"!

Idag är det vårfest på dagis kl 15 så då ska vi dit å fika

Sen måste jag på stan i veckan eller imorgon rättare sagt för på torsdag så ska vi på bröllopsmiddag å fredag e det ju examen,jag vill ju ha lite nya sommarkläder

Sandra...tycker du ska säga till din bm nu att det är sååå jobbigt att du vull ha en igångsättning...tycker synd om dig,magen din e ju inte liten om man säger så.

Nä, nu ska jag hoppa i duchen medans Mattias sover...höres

• colubrid

Pippirollan: Jaa fast en igångsättning är inte heller så rolig alla gånger, mycket skonsammare att låta det sättas igång av sig själv, så långt det nu går vill säga =)
    Sen tror jag att dom blivit ganska kinkiga vad gäller igångsättningar, vill vänta in i det sista för att se att inte kroppen sätter igång av sig själv.

Döm aldrig efter håret det kan bli fel, ty även under snåret kan gömmas en hel del
  • pippiprollan

Linda

Japp dom var bra...enligt mig iaf.

Colubrid

Nä det vet jag ,var inte riktigt så jag menade ...tycker bara synd om alla som måste gå över tiden...har själv aldrig gjort det å jag har tyckt att det har varit nog obbigt.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!