• Carre

pitebor.... 2!!!

Anna: Vad ni har mycket att göra.. roligt!!

JAg måste också gå till AMS.. kanske på onsdag ska jag göra det, eller torsdag, men jag vill prata med nån som kan hjälpa mig att få fart på min arbetsliv Hoppas det blir bättre på Lovisas ögon!

• Carre

Men Jessica vinner BB, eller?? jag hoppas inte, hörde att hon skulle förstora brösten om hon vann pengarna.. dumt!

Mitt tips är, istället för att hälla i massa florsocker i degen, då gör det på dina händer, lite åt gången, sen när du känner att det inte klibbar längre då är det klart!

• Carre

Linda: Ska du åka med Sandra på onsdag??

• Carre

just det.. kläderna.. nä men det viktigaste är att du följer med, hur? spelar ingen roll
    Vilken tid ska du till logopeden? Vi kanske träffas efter lunch, ca 12-13

• Carre

vilken tråkigt TV dag
    Vad ska jag se för nåt?

• Carre

vann hon?? så oväntat!!

Det börjar Trauma på Discovery kl. 22 och CSI NY efter Big Brothel

• Carre

Nu ska jag gå och se på TV en stund.. dyker upp lite senare! Ha en trevlig kväll!

• Carre

Jag vill också ha adressen!! Jag tar med mig Dani för Sebastian är på dagis fram till 14.00

Vill du se mina flickkläder också Sabina eller räcker det med Lindas??

Ska vi ta med nåt? fika, läsk, mm?

• Carre

inte vet jag.. du får ge bud Men dyr blir det inte.. bättre att nån använder de än att de är här och dammar.. ska se vad jag hittar för nåt

• Carre

kl. 12 ungefär.. om vädret är bra då kanske kan Sebastian stanna hemma från dagis då får han följa med

Svar på tråden pitebor.... 2!!!