• Carre

pitebor.... 2!!!

Gomorrn!!

Oh så härligt med sovmorgon.. har nyss vaknat och är verkligen uppvilad

Sabina: Vad roligt att din kompis tyckte om kläderna, hon kan höra av sig om hon vill längre fram köpa fler begagnad

Sandra: Jag håller tummarna på att bebisen ska titta ut så fort som möjligt!!

Martin är ledig idag, han ska ut och jobba på trädgården en stund medan Dani sover i vagnen. Sen ska vi på stan då jag vill köpa nåt åt min syster som fyller år i juni. Martin vill också köpa kläder till sig själv osv.
    Sen ikväll kommer några kompisar till oss och då ska vi se Ice Ace 2 och äta snask

• Carre

Erica: Vad roligt men en surprise date! Jag tog Martin på date en gång, vi var på bio och sen åt vi middag, det var då den sista star wars film hade premiär.. för länge sedan hehe Hoppas att ni har det roligt
    När ska vi träffas? Det var länge sen sist!!

• Carre

Hallå!! Hur har ni det.. Ser att det har varit tyst ett tag.. sover ni redan??

• Carre

Linda, vi har varit på stan, köpt lite kläder åt barnen.. Jag skulle egentligen köpa nåt åt min syster som fyller år i juni men istället hittade jag grejer åt barnen och inget till min syster.. SUCK
    Sen var vi på BH och köpte en rutchkana åt barnen.. att man tänker bara på att köpa grejer åt barnen hela tiden uh??

missteddy: Vilken tur.. hoppas att ni har köpt en sånt flat screen tv då katten kan inte ligga på den längre hehe

• Carre

Hörrni.. loppis på bardusparken börjar nästa lördag.. ska vi dela plats eller hur ska vi göra???

• Carre

Jag såg faktiskt idag en annons i tidningen från expert. De hade en sång flatscreen, kommer inte ihåg märken, men det var en bra märke, från 18000 ner till 9900 eller nåt sånt, det var en 42" hade jag haft pengarna då skulle jag inte tveka.. synd att man är fattig

• Carre

astri: ja, jag tror att man måste vara där supertidigt.. jag kan nog ringa och fråga på måndag, om nån påminner mig

missteddy: Jag förstår.. det var ju superbilligt!!

• Carre

Nä nu ska vi se en film.. ha en trevlig kväll och vi hörs imorgon! Sebastian ska vara hos farmor och farfar så då är jag trots-barn-fri!!

Natti natt!!

• Carre

Gomorron alla!!

Hur är det med er idag?? Martin jobbar idag hela dan så det är jag och barnen hemma. Svärföräldrarna ska hämta Sebastian om en stund och sen hade jag tänkt att plugga körkortsteori.. men men.. man hitta alltid på nåt som är roligare hehe

Solen verkar vilja komma ut, men sen ångrar den sig och då blir det mölnigt igen.. jag vill att det ska vara fint väder så att man inte behöver sitta inne hela dan!! suck..

Nån som har roligare planer idag??

• Carre

nähä.. uhmm.. det verkar vara en slö dag eller?? Jag skulle gärna gå tillbaka till sängen.. men men

Svar på tråden pitebor.... 2!!!