• Carre

pitebor.... 2!!!

dio: Vad gör hon? skriker hon eller??.. Här går det inte att förhandla sovtiderna.. mina barn går och lägger sig senast 20.30 de blir ledsna ibland men då får jag gå in och sjunga en stund för dem.. jag tror att de somnar hellre än att höra mig sjunga hehehe

• Carre

Vilken serie? Är det Criminal minds du ser på? Jag har faktiskt inte haft på TV på hela dan idag.. måste gå på nån FL-detox!

• Carre

Tyvärr.. de är ju baserad på verkliga händelser..

Kommer ihåg ett avsnitt av CSI, och då var det ett par som hade hittat deras bebis död, och så var det att de hade dödat bebisen själva för att de hade haft ett barn sen tidigare som hade en svår sjukdom och hade dött av sjukdomen och de trodde att bebisen hade fått samma sjukdom och ville inte att den skule lida som det första barnet hade gjort, så de dödade han, men det visade till slut att han var nog frisk ändå.. grymt

• Carre

dio: det var synd, mamma behöver också egen tid.. det går inte annars.. hoppas hon slocknar snart dock!

Nä, nu ska jag göra resten av tårtan, vill äta tårta snart!! återkommer sen.. ha det!

• Carre

Vet inte om fallet.. du får berätta sen, om du inte gråter så klart.. nu ska jag göra klar tårtan

• Carre

Men majonäsmackor och chips är suveräna!!!!!!!!!!! Alltså, majonäs, ost och skinka så klart

• Carre
    menar du allvar att han inte vill åka och köpa dig snask nu när du är gravid?? Stackars dig!!

usch fy.. det är ju äckligt med chips!
  • Carre

och jag har nybakad chokladtårta med smörkräm om du vill ha en bit ;-D

• Carre

jessi: Min BM sa aldrig nåt till mig, jag gick upp med Sebastian knappt 6 kilo och med Daniella 7 kilo.. de var iofs små bebisar bägge två så det var nog därför.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!