• Carre

pitebor.... 2!!!

3 kilo i veckan??

• Carre

Gomorrn alla och grattis på morsdag!!

Här händer det inte så mycket idag heller. Blev bjuden till Svärisar för att fira morsdag men jag håller mig hellre hemma. Martin jobbar hela dan och Sebastian ska vara hos de över dan igen.. så jag ska försöka vara duktig och plugga det jag inte pluggade igår.. men nu såg jag att det börjar nu en match mellan Mexiko och Frankrike och det måste man se.. längtar till Fotball VM!! Kan det inte börja nu??

dio: 18 dagar övertid kan inte vara roligt.. stackars din tremänning.. hoppas att hon får åka hem med bebis den här gången!

Vand händer idag?? Det verkar att vi ska ha fint väder idag va??

• Carre

Jag pluggar körkortsteori.

Ja har nyss kollat mobilen. Tack och detsamma

• Carre

Linda: Jag har bara Dani har varit en trots-fri weekend för mig.. men har inte hunnit plugga så mycket som jag ville.. känner mig helt orklös

• Carre

Ja det är så.. men skönt är det hehe

Har du gjort nåt spännande idag??

• Carre

Oj oj.. ni har haft det fullt upp.. och du orkar t.o.m träna!! Så duktig!!

Vad har hänt? uhmm.. Vi var i onsdags hos Sabina och fikade, och så mycket mer har det inte hänt.. mycket svammel som vanligt

• Carre

oj så gott!! Ja gär hungrig men orkar inte laga mat suck!
    Så Erik är årsmodell -74 som jag då?? och t.o.m från samma månad, bara en vecka yngre heheh

Jag har städat upp i köket, men det är reda på väg att se ut som innan Sen har jag suttit vid datorn, försökt plugga lite, sovit, sett på TV... har haft en mycket aktiv dag!! *yeah right*

• Carre

Anna: Det såg likadant ut här när vi flyttade in... det mesta är borta tack och lov, har inte lust att ta hand om massa rabatter och buskar

• Carre

dio: grattis till tremänningen!!

Jag faktiskt sitter och ser på förlössningskliniken

• Carre

Hej chicachula... allt bra här.. själv?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!