• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • jessilundgren

Glad midsommar, hoppas det vackra värdet håller i sig, e så förbenat varmt man kan ju inte vara ute utan att bli dygnsur.

ska ut till stugan å fira en riktigt helylle midsommar med båtsvall, sommarstång och silllunch och för att inte glöma den obligatoriska jordgubbstårtan.

hur ser det ut för er?

• pippiprollan

Carre: Inte kul med feber...det är inga tänder på gång då?
    Hoppas ni får det trevligt vard ni än hittar på.

Själv så har jag städat,igen...tycker deet är det enda jag gör nuförtiden. Ska ta fram våra kläder vi ska ha,måste stryka lite grann,en stjorta till Filip+ en tröja till Klas.

Klas jobbar till 15 idag,han trodde han skulle vara hemma 16,30...17 ska vi vara hos hans bror så det blir snabba ryck då han kommer hem.

• missteddy

nu har pontus fått gröt för första gången gick bara bra

• missteddy

jo det var första gånen han bilr 4 månader på tisdag så jag tjuvstartar lite. han kollade först på mej och undrade vad jag ska göra med detta igentligen

• astri

Trevlig midsommar på er allihopa!
    Ska gå över till grannen och försöka tvinga i henne det som blev över från mitt kalas.
    Och så hade jag tänkt att tvinga någon att skjutsa ut mig och Siri till Havsbadet...

• pippiprollan

är det kvar fika fortfarande linda?
    Går det inte att frysa bullar å sånt?

Vad ska ni göra på havsbadet om jag får fråga?

• astri

Jo, det är fortfarande fika kvar... och visst går det ju att frysa in bullar, men jag brukar inte göra det för jag brukar inte äta frysta grejer.

Jag hade tänkt att bada lite, men det verkar som om det inte blir nåt, för att nån har slarvat bort bägge flickornas baddräkter, Liss skor och Siris sommarhätta.
    Jag blir så arg!!
    Varför ska jag hålla på att köpa saker hem som jag vill ha, som jag vill att flickorna ska ha om ingen tänker respektera sakerna så pass att de stoppar tillbaka dem efter det att de har lånat dem hem till sig?! [Erik och hans föräldrar]

• pippiprollan

Inte kul alls,förstår hur det är....Filip är ju så att han kan kasta bort en mössa eller en vante om man är på stan.

Det blåser ganska mycket ute ,nästan lite kyligt.

Nä undra om man ska gå å försöka göra sig klar för kvällen medans barnen är snälla.

Ha det så bra nu allihop vad ni än ska göra.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!