• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

Hallå tjejer, trevlig forsättning

Hade ni det kul? Vi gjorde det som var planerad, men Dani var ganska gnälling och så när vi skulle hem ikväll då kände jag att hon var varmt, så jag tog tempen på henne och då hade hon 40.5, så det var bara att bada henne svalt och så fick hon ipren. Nu sover hon i vår säng, hoppas att hon kan sova hela natten och att hon mår bättre imorgon.

Sabina: Ja, jag tror att det är bl.a. tänderna, hon har gnällt mycket på sistonde och så har jag märkt att kindtänderna har börjat komma

Linda: Är fikan slut då? Vad gjorde du annars??

• astri

Carre:
    Nää, fikat finns kvar.

Hade ett stort bråk med Erik - utan att gå in på detaljer såååå... jaa *suck* Näää, det var... hemskt.
    Det var min midsommar det. Fundersam
    Tror jag har gjort illa ett finger mitt i allt också. Det är svullet, rött och ömt. :-/

• Carre

oj stackars.. det låter inte alls kul, varför ska man behöva bråka.. det är ju så tråkigt!!

• astri

Carre:
    Joo, tråkigt, jaaa det kan man lugnt säga.
    Mycket handlar om saker som hände för längesedan som helt enkelt måste klaras upp innan man kan gå vidare, och han tycker att jag har kört över honom [?]
    Jag har ingen aning vad han babblade om, men så vräkte han ur sig en grej som var minst sagt vedervärdig och så - ja...
    nu sitter jag här, och han får gärna ha kört ner i älven eller nåt som det känns just nu.

hur har ni haft det då?
    Mår Dani bättre nu eller sover hon?

• Carre

Ja, ni måste verkligen prata ordentligt så att ni kan gå vidare.. men det låter lättare än vad det verkligen är.

Nja, hon har ff hög feber, hon känns jättevarm, men nu sover hon, hon vaknar dock till och från och är lite gnälling

• Carre

Linda: Här får du en länk till en tårtforum

www.nordiccakedecor.com

De flesta skriver på norska eller danska, så jag förstår inte mycket, men det finns massor med bilder för att få lite inspiration

• astri

Carre:
    Huvva, stackars liten
    Hoppas att det "bara" är tänderna eller nåt så att det går över relativt fort.

Hohoho, norska och danska - det fattar inte jag heller mycket av.
    JAg har en lärare på universitetet som bara pratar norska - jätteintressanta lektioner, tror jag Som sagt jag förstår inte så mycket

• Carre

allvarligt?? shit, det måste vara hur jobbigt som helst..

Nä, nu ska jag til sängen.. Dani sover orolig så det är lika bra att jag går och lägger mig brevid henne.

Ha det så bra och vi hörs imorrn!!

• pippiprollan

Godmorgon alla glada

Hur var gårdagen då?

Min var bara bra,hade faktiskt jätte trevligt.
    Jätte god mat,dricka å sällskap.

Vi spelade kubb å hade frågesport,det var uppskattat.
    Barnen lekte i flera timmar och då klockan var 00,30 då vi skulle fara så ville inte Filip fara ,han ville leka mer.
    Mattias var så snäll,han var vaken hela tiden ,sov bara en lite stund kring 19.

CARRE: Vad tråkigt att inte Dani är pigg än...hoppas febern har gått ner iaf. Så att ni kan fara till parken ikväll,visst skulle ni det?

LINDA: trist att bråka,men ibland måste man få storgräla ordentligt innan det känns bra.

Så vad händer idag då?

Klas är ute å klipper gräset.
    Sälv hade jag tänkt ta mig till parken å loppis men jag vågar nog inte köra bil idag ,måste vänta tills Klas är klar så han kan följa. Ikväll ska vi grilla och titta på FOTBOLL......HEJA SVERIGE!

Sen ska vi nog förbi hos svärmor en sväng...hon far ner till Klas mormor i härjedalen imorgonbitti och blir borta i 1½ vecka.

Nä nu ska jag ta mig en smörgås...vi höres.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!