• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre
    Jag fick 6000:e oxå

Nu ska jag mata Dani, hon har börjat matvägra, igår har jag kastat burmat 2 ggr. Hon har vägrat äta lunch och middag
  • pippiprollan

nåja jag har ju redan tagit 1000 och 3000 var det nog....!

Inte kul när dom matvägrar...Filip gjorde det men Mattias han bara gapar...jag ger inte han så mycket brukmat nu utan han äter det vi äter.

• Carre

Jag kanske ska prova att ge hon också det vi äter, det är kanske barnmaten hon inte vill ha mer... Ska se vad som händer idag.. Hon har också varit sjuk so det kan också vara det

• A N

Hej hej!

Ang. försäkring så har vi Lovisa försäkrad i LRF och betalar 94 kr/månad. Tonys fasters man jobbar åt länsförsäkringar så han hjälpte oss med försäkring, de samarbetar tydligen med LRF. Det är så mkt text i häftena man får så det var lättare att prata med någon som kan förklara vad som kan vara bra och ha och vad det innebär.

Sitter här och väntar på att klockan ska bli 16.00 för då ska jag på en intervju!!! Blev ganska chockad när det ringde nån från städfirman som jag sökt till för längesen och han ville träffa mig idag! De söker en vikarie i 4:a veckor v.28-31, bara hoppas!!

Tony är hos arbetsförmedlingen igen, får se om de har nå vettigt att komma med. Ska bli intressant och se vad de har för jobb förslag åt honom.

• Carre

Anna: Det är inte länge kvar tills kl. 16.. håller tummarna och tår för dig!!

Sökte du inte till ÖB?

• A N

Det har jag inte gjort... men kvantum var jag på intervju till. Trodde att jag skulle vara hemma hela sommaren men kanske inte...

• Fam Eklund

Är det många som ska på kyrkmarknad i helgen?

Vi funderar på att åka till Kåbdalis då för det var längesen vi var där.
    Men , men man får se hur det blir.

Kram

• dio

Grrrr en stycke flickasäljes för två kameler enbart! Var hos fotografen idag. Lindvi vägrade göra nånting, fick inte en enda bild!

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
Svar på tråden pitebor.... 2!!!