• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • missteddy

tjej tjejer vad har ni gjort i dag? jag och pontus var på 4 månders kollen i dag och han vägde 8096 nu så han är stora grabben nu  

• Carre

Dio: Vad synd.. men så är det med barn.. men igår fotograferade Martin Ericas barn och de var alla jätteduktiga.. har inte sett hur bilderna blev, men säkert bra

missteddy: oj, vilken stor kille!! Dani vägde ungefär samma när hon var 10 månader

• pippiprollan

Godkväll i stugan!

Nu har vi en liten pool på gården(250 liter)
    och en gungställning. Har köpt det idag.

Nu är det bara hålla tummarna att Filip stannar ett litet tag på gården innan han far iväg.

DIO: Filip var precis likadan,så vi fick komma tillbaka en anna dag. Vad kostar det?

MISSTEDDY: Ojdå stora killen,jag var med Mattias på 1 års koll idag,han är ju inte exakt 1 år men nästan ...77,5 cm & 9730 g.
    Han hade ökat bra sa dom,han rör sig ju lite mer än förr.

CARMEN: Vart fotar han då han fotar och vad kostar det? hur många bilder får man?

• dio

pippirollan:
    Det kostar 500 spänn för själva fotograferingen. 100 kr bilden. Hoppas att jag inte behöver betala för idag

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Carre

Sabina: Vad roligt med pool och gunga? köpte ni gungan med 1 eller 2 gungor?

Jag vet inte riktigt hans priser, han har inte så mycket utrustning och därför fotar han billig, det är mest hans hobby men han är rätt duktig, nu på sommar har han tagit mycket kort utomhus, men om du vill ha inomhus då fotar han hemma och då fixar han bakgrund och allt , och det är du som bestämer hur du vill att bilderna ska se ut och hur många du vill, du får de antingen framkallade eller i CD ;)

• pippiprollan

Alltså om jag då ska göra som då Filip fotograferades så kostar det 500 + 8 st bilder=1300 kr....det kostade bara 1000 då jag fotade han,men det e klart det var ju 2½ år sen

• pippiprollan

ok,kan du inte höra ungefär vad han ska ha för att fota mina barn!

Vi köpte en gungställning med 1 dubbelgunga och 2 vanliga...alltså 3 st gungor

• Fam Eklund

Nå, är det ingen som ska på kyrkmarknad?

Varför har man flest bilder på sina barn och knappt inga på sig själv eller sin sambo/man?

• Fam Eklund

Sabina: Vad kostade gungställningen?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!