pitebor.... 2!!!
halloj dio! Det var ett tag sen jag såg dig online.. allt bra??..
halloj dio! Det var ett tag sen jag såg dig online.. allt bra??..
Linda: Då blir det svårt att hitta på nåt.. kanske passionfruktsfromage?? Det finns att köpa i pulverform så han slipper kärnorna och så kan du ha lemoncurd.. har aldrig gjort den själv men har läst på tråden att den är gudumlig god!
Dio: Allt är bra med oss. Jag hade det jobbigt igår kväll när jag skulle natta Sebastian, han bara skrek att han inte ville sova.. och han grät och grät.. efter ett bra tag då hör jag att han lugnar ner sig och börja sjunga bäbä vita lam.. hahah.. kunde inte hålla mig för skatt
Dio: Ja, han skrek och ville sova inne hos oss.. men jag vet att om jag ger mig och låter han göra som han vill en gång, då kommer att bli samma sak varje kväll
Linda: Vad blir det då? Choklad och jordgubbar? Jag vet inte varför du ska göra en tårta åt han om du tror att han inte kommer att uppskatta den
ha det bra dio!!
Linda: Jag förstår, men jag menar att du kanske ska ge han nåt annat som han kanske uppskatta mer.. kanske en snus dosa och han snusar eller nåt sånt Män kan ibland vara lite svåra att tillfredställa
hehe.. hoppas att han vill äta tårtan iallafall.. vitchoklad är mindre söt än mjölkchoklad iallafall.. du kanske inte behöver säga vad tårtan innehåller??
usch vilken tråkig dag vill gå tillbaka till sängen!
precis hehe.. det blir säkert bra
Jag har inte orkat prova mina grejer som jag köpte för att göra tårtor.. kanske skulle göra det nu?? Det var bara 8-pack färg från wilton, blomutstickare, kristyr och 1 svart penna för att skriva på tårtor
Linda: När ska du beställa och varifrån?? Jag skulle behöva flera grejer, jag kan hjälpa dig med frakten
Alltså, pennan som jag beställde det stog inte att den var svart, den heter Liqorice eller hur nu det stavas.. lakrits alltså.. så jag antog att den var svart och jag hade rätt hehe
Ha det så bra Linda!!
oj.. hoppas att det kommer några pengar till dig snart!