• Carre

pitebor.... 2!!!

Sabina: Vi fotade hos fotograf när vi gifte oss och jag är inte nöjd heller.. men det är för att jag tycker att jag ser hemsk ut, fotografen var duktig, men det var jag som inte var nöjd med mig själv, så bröllopsfotona ligger gömda nånstans

• Carre

Vilken söt bild jeanette.. den fick så klart min röst

• Carre

Linda: Vad du har fullt upp
    Jag sitter här och gör inge av nytta Martin skulle börja jobba kl. 16 men nån ringde imorse och frågade om han kunde börja kl. 14 istället, så han började tidigare.. suck!
    Finns inga planer mot kvällen, leka med barnen.. ahh!! och jag har lite MMF kvar från tårtan som jag gjorde sist, så jag ska prova mina nya grejer som jag beställde från kakburken.se och kom idag med posten

• Carre

Linda: Nä, har inte varit på Inspiration nåt.. är bl.a. pank hehe.. nä, jag ville faktiskt ditt, men jag kommer inte på nåt jag skulle behöva därifrån och vill inte köpa mera onödiga prylar än de jag har

• Carre

AAhh vi hade tagit fram kött igår kväll för upptinning, jag hade tänkt göra kalops till middag, men nu när jag skulle börja laga mat, kom på att det är en stor bit Entrecoté som vi köpte för nån vecka sen.. fick förbud att använda Entrecoté till en gryta så nu måste jag komma på annat att göra till middag, eftersom Martin jobbar kväll då tänker jag inte grilla bara för mig och Seblax

• Carre

Gomorrn tjejer!!

Sandra: Vilka fina bilder, både på Frida och fölet.. men så klart Frida är sötast

Sabina: Jobbigt med hosta.. jag tog Sebastian till läkaren när han hade mycket hosta och han sa att det skulle försvinna av sig själv och skrev ut ingenting Du har kanske mer tur än jag

Anna: Tråkigt med illamående, hoppas att det går över snart

Linda: Du är inte den enda 30-åring som har en liten umgängeskrets.. * räcker upp handen *

Så ni ska alla på röjardagen idag?? Jag tror inte jag tar mig till stan, har inga pengar att spendera och då blir man bara sugen och frustrerad.. Vi ska nog ta en cykeltur och så tar det lugnt hemma, om mina barn är snälla, kan det hända att jag klipper gräset, annars får det forsätta växa vilt

• Carre

Läste den igår Linda.. men jag vågade inte anmäla mig till CBA (Cola Beroende Anonimus) hihihihi

• Carre

Allt handlar om vilja, jag skulle kunda dricka Cola hela dan, jag avskyr vatten, så det är inte ett alternativ för mig.. men jag dricker mest saft faktiskt, bara för att den är billigare

• Carre

Jag dricker bara Ice Tea Lemon saft, de andra saft smakar bara bläääh!! Har du provat den?? Jag älskar Ice Tea!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!