• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • 1malle

Älskade ängeln
    Vi kan tyvärr inte...
    Men nästa vecka kanske...?

• Matilda86

Vi kan tyvärr inte heller fika imorron, vi måste planera det sista till Esters dop som är på söndag. men nästa vecka är vi redo igen=)

• Tindrande

oj, har ni redan fixat med dop?
    Jag har inte ens tänkt tanken.....

Tänkte kolla lite här, eftersom det är en del som nyss fött barn.
    När försvann era stygn?
    För här har det gått 4 veckor, men de är fortfarande kvar, och jag hade ju bara 2.
    Kommer inte ihåg hur lång tid det tog förra gången

• Kenzie

Någon som vet nån bra fotograf i Norrköping? Tänkte få lite bilder tagna på Theo

• concordia

Ja Carlsbecker där vi tog våra kort!Glad

• lycra

Kenzie: vi tog bilder på fotofabriken.. kostar 600:- för 6 bilder.. sen likadant vid 1 års fotograferingen

• 1malle

Kenzie:
    Vill ni ha lite udda, spejsade bilder så är Fotografica säkert de bättre... kolla bara alla bröllopsbilder i NT så fattar du vad jag menar...
    Men concordias bilder på Ella var ju fina så carlsbecker går nog inte av för hackor de heller....

• 1malle

GRATTIS Unsan till er Alvin

Hoppas allt gått bra, ser med glädje fram emot att få veta lite mer o få se underverket

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7