• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Kenzie

Okej tack för alla tips. Då ska jag kika runt lite

Grattis Unsan!! Hoppas hela familjen mår bra. Bra att du fyller på med lite fler pojkar här

• Matilda86

Tindrande: Ja vi fick passa på och ha dop när Marcus farmor och farfar kom ner från Kramfors, Mackes lillebror tar studenten så det var därför de skulle komma och då passade vi på för deras skull.

Nu är allt klart iaf..massa bestyr har det vart=) hela 70 gäster blir det ojojjo*suck*

Grattis Unsan till lillkillen hoppas ni mår bra!

• Älskade ängeln

Grattis Unsan till killen :)

• M G

Grattis Unsan till pojken!!!

Tindrande: jag vet faktist inte när mina stygn försvann. Men när jag var på kontroll ca1 mån o 3 veckor efter förlossningen så var dom borta.

• concordia
    Unsan!   GRATTIS♥ till pojken!!  Skrattande
  • Mamma Fia

Grattis Unsan!!

Blir det någon fika i veckan som kommer?? Är lite sugen på en fika och hoppas att vädret är fint så vi kan fika på Färjagården =). Jag kan mån - ons. Sen på torsdag tar ju lillebror studenten... =)

• Kenzie

Jag kan inte måndag.
    Men är någon öppet på tisdag? Är det inte röd dag?
    Annars funkar onsdag för mig

• concordia
    Tisdag är röd dag! Så då får det bli onsdag..  13.00 som vanligt?? Så hoppas vi på Färgargården!!!  Cool
  • 1malle

Vi kan nog inte på onsdag...
    Min brors grabb slutar första klass o givetvis ska faster vara på plats då

Nu har Ola ätit puré i 2 dagar o det funkar kanon... mums med majs o potatis puré...
    Kan säga som så här att det är himla tur att vi har egen tvättmaskin.. för gu så Ola ser ut (och mamma) när vi är klara..
    Nu ska vi strax ta en promenix till Olas norfar ute i Smedby... en rejäl bit o gå från Klockaretorpet men det kan behövas...
    Å röra på döfläsket...hehehe

Ha det bra nu o glöm inte flagga på tisdag...
    Må väl allisammans!!!

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7