• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • badprinsessan

Vi har varit på långpromenad.

Pausade på Färgargården med våffla med räkor - mums

• Älskade ängeln

Kan inte på Onsdag, vi ska till Vin och ta allergitest på stumpan.

• Minimalla

Nu är vi tillbaka från Stockholm, det var lite läskigt att köra men gick bra.

Vi fikar gärna på onsdag!

• unsan

hej brudar!!

nu är alvin här!! han kom den 30 maj, 22:38. han är 55 lång o vägde 4370 g. AJ!!
    Grabben är världens finaste o mamma är kär!!
    tack för alla grattis!!

kram på er!

• Matilda86

Vi fikar gärna på onsdag..hoppas på färgagården för de har så god bakadpotatis

• KisseKattmamman

Hej hej!!! jag vill åxå komma på onsdag - jag jobbar på em så jag å Tilde kanske hinner stanna till nån timme.

Imorgon är det veteranbilsträff i Skänninge - då ska det åkas Cadillac...

• Tingan

Grattis unsan! snart blir det min tur... bara några veckor kvar nu.... men känns inte så kul att fira midsommar på bb blä.. sedan när jag vilat ut mig får jag ta och hänga med er på fika.... Men nu e det riktigt tugnt hoppar runt på mina kryckor för min överbelastade fot och vattnet fortsätter att samla sig allt mer blä igen... e så trött på detta nu.... vet att LJ80 ska ha barn snart men e det några fler gravida kvar nu här? och vad e det nu man tar med sig i väskan till bb.... har nån en packlista?

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7