Bad Sector,
väntade nästan på ett inlägg från dig!
Tycker ändå det är rätt magstarkt att på basen av en länk på nån sida på internet påstå att nånting absolut inte fungerar och till 110% är bullshit..
Men det är ju klart att det finns skeptiker överallt. Och alla har ju rätt till en åsikt. Dessutom kan man ju själv välja vad man vill lyssna på (läsa) och jag väljer att inte bry mig speciellt mycket om BS´inlägg i den här tråden.
Det kommer alltid, ALLTID, finnas människor som inte tror på vissa saker.. jag kan slå vad om att det finns människor nånstans som hävdar att jorden visst är platt. Eller att massage inte alls gör musklerna mer avslappnade. (Har jag förresten läst att det finns många, många som anser).
Jag vill ju inte tycka illa om nån eller så, men jag har en stark övertygelse att det finns en orsak till att vissa människor är elaka tex. Som att det finns en orsak till att vissa inte tror på ockulta grejer. Det är nog så att Bad Sector har lång väg att gå om han vill nå en högre nivå av medvetande, men det tyder det ju inte på att han skulle vilja i det här livet. Och alla behöver inte vilja det heller. Alla människor behövs ju ändå.
Men för att återgå till healingen. Efter att ha känt av distanshealing, som jag var väldigt skeptisk till innan, började jag undersöka det här noggrannare. Och det är ju inga konstigheter alls.
Det är ju bara vanlig energi som flyter i energibanorna i kroppen. Ja, t.o.m. Bad Sector har en massa energi i sin kropp.
Det handlar ju bara om att hjälpa energin att flyta bättre, om den stannat av eller "klumpat ihop sig" på nåt ställe. (Iofs, om energin stannar av i kroppen så lär man inte vara speciellt levande..) Konstigare än så är det ju inte!
Så varför påstå att det är humbug? Det är ju nästan samma sak som blodet som rinner i årorna, bara det att den syns.