• PLank

Dove *brun-utan-sol*

Måste bara skriva ett litet inlägg. Jag har testat både den ljusa och den mörkare bus-Dove. Å den ljusa vart jätte-ojämn på mig å ingen fin färg alls. Men sen när jag köpte den mörkare, så har färgen blivit jättesnygg, jämn å naturlig. Så jag tycker iallafall att den är jättebra! Klart det är viktigt att man smörjer in jämt å så, att man inte är torr och att man är noga med händerna och tvättar dom efteråt. Jag brukar ha handskar på mig för säkerhets skull.

• Svar på tråden Dove *brun-utan-sol*
  • helenasthlm

Gillar också den.....!!!!

• Jenko

Köpte den ljusa, men har inte gett nån färg ens efter flera insmörjningar. Ska köpa den mörkare imorron o testa

• Nilla

Visste inte ens att det fanns en ljus o en mörk hur vet man vilken man ska ha?

• Annemone

Jag har också prövat den ljusa, men inget resultat alls.. ska pröva med den mörkare också så får vi se vad som händer!

• tussa85

Ja ha oxå en sån, men de bli ju så ojämt!! fastän ja är noga me att stryka ut ordentligt..! hur gör ni?!

• TessanW

Jag ÄLSKAR min Dove! Den är en räddare i nöden för mina likbleka ben!! =)

• puss

det är den man ska köpa, alltså?
    hur länge sitter den, bleknar den fint oxå?

• Namnam

har någon provat natusan? jag är ganska nöjd med dove.

• BabyJia

jag gillar Dove Summer Glow, där man smörjer varje dag för å bygga upp en fin färg.

• TessanW

Han Natusan kommit med en liknade?! Det hade jag ingen aning om!
    Dove Summer Glow är jätte bra, men det bleknar lite mindre bra. Men det ska väl itne blekna!!

Svar på tråden Dove *brun-utan-sol*