• PLank

Dove *brun-utan-sol*

Måste bara skriva ett litet inlägg. Jag har testat både den ljusa och den mörkare bus-Dove. Å den ljusa vart jätte-ojämn på mig å ingen fin färg alls. Men sen när jag köpte den mörkare, så har färgen blivit jättesnygg, jämn å naturlig. Så jag tycker iallafall att den är jättebra! Klart det är viktigt att man smörjer in jämt å så, att man inte är torr och att man är noga med händerna och tvättar dom efteråt. Jag brukar ha handskar på mig för säkerhets skull.

• Svar på tråden Dove *brun-utan-sol*
  • lollan82

är det den nya dove lotion som ni pratar om

• PLank

dove råkkar ju bara man smörjer in sig noga

• Tygbiten

PLANK dove råkkar ju bara man smörjer in sig noga

... och inte vaxar benen för då försvinner färgen.

• Lajsa82

man blir ju fläcklig...Ledsen smörjer ju noga men icke att det blir bra...

ღLisa och Williamღ
  • Tesan81

oj, bara inte den här tråden räknas som "reklam" de är ju inte tillåtet här på fl

Villemo
  • papillon

Jag äe en riktig blekfis, det kanske därför som jag får så bra resultt snabbt? (Jag vill inte heller se för brun ut)

• Poena

Jag gillar den för att jag lyckats att inte få fläckar en enda gång när jag använt den. Lyckas på ngt sätt ALLTID få mer eller mindre med andra jag testat. Men det finns säkert andra liknande som är bra också, ex Piz Buin och Ldb har också

• Indianica

Hra nu använt den 5 gånger ungefär och benen är flammiga....jag smörjer ändå NOGA. Kanske kan det bero på att de är rätt håriga så håret "suger upp" färgen? Fult är det iaf...det lustiga är att resten av kroppen ser gudomlig ut Får de om det håller i sig...har läst att den krackelerar efter ett tag...

• Aleksandra

Är det svårare att få den jämn än andra BUS produkter??

• ming
    Tesan81 skrev 2006-06-05 00:18:45 följande:
    oj, bara inte den här tråden räknas som "reklam" de är ju inte tillåtet här på flVillemo
    Detta räknas inte som reklam eftersom det är ingen annons eller reklam för sin egen produkt. Man får ju självklart diskutera vad man anser om en viss oberoende produkt.
Svar på tråden Dove *brun-utan-sol*