• PLank

Dove *brun-utan-sol*

Måste bara skriva ett litet inlägg. Jag har testat både den ljusa och den mörkare bus-Dove. Å den ljusa vart jätte-ojämn på mig å ingen fin färg alls. Men sen när jag köpte den mörkare, så har färgen blivit jättesnygg, jämn å naturlig. Så jag tycker iallafall att den är jättebra! Klart det är viktigt att man smörjer in jämt å så, att man inte är torr och att man är noga med händerna och tvättar dom efteråt. Jag brukar ha handskar på mig för säkerhets skull.

• Svar på tråden Dove *brun-utan-sol*
  • ming

Så här fint brun har jag blivit efter snart en veckas användande. Innan var jag nästan lika blek som sambon till höger. Måste bara tillägga att det var iofs blixt så vi såg båda blekare ut (sambon är alltså inte helt och hållet ett spöke).

Muahahahaha...........................................
  • momto5
    ming: Tack så jättemkt! Men jag kunde bara hitta den ljusa Dove här..måste leta i fler affärerSkrattandeVisserligen kanske den räcker bra åt mig som är så ljus?

Några blondiner med ljus hy och lite fräknar som testat denna?
  • Berry

den måste jag prova..vill inte va blek hela sommaren

Kan man andvända den om man e gravid??

• izza29

hejja dove, förrutom att handukarna blir lite bruna*L*

• luddigamaskrosen

Jag använder den mörka varianten och är gravid, helt kanon och inget farligt!
    Är så nöjd med att inte behöva pressa i solen när jag ändå svettas som en gnu...

• Pimkies

den där måste jag köpa å använda till mina ben som alltid vägrar att bli bruna! resten av kroppen blir brun på en gång!

• Berry

Luddigamaskrosen:
    Är så nöjd med att inte behöva pressa i solen när jag ändå svettas som en gnu...

Håller helt med dig ska bli jätte skönt..haha
    gå direkt o shoppa den imorrn

• PLank

ja dove är ju bara sååå bra!

• Morots mamman

mamma3 ::: japp den funkar kanon bra på en blond ljus hy med fräknar fast använd handskar när du smörjer dig för naglarna å nagelbanden blir inte så fina...

Svar på tråden Dove *brun-utan-sol*