• PLank

Dove *brun-utan-sol*

Måste bara skriva ett litet inlägg. Jag har testat både den ljusa och den mörkare bus-Dove. Å den ljusa vart jätte-ojämn på mig å ingen fin färg alls. Men sen när jag köpte den mörkare, så har färgen blivit jättesnygg, jämn å naturlig. Så jag tycker iallafall att den är jättebra! Klart det är viktigt att man smörjer in jämt å så, att man inte är torr och att man är noga med händerna och tvättar dom efteråt. Jag brukar ha handskar på mig för säkerhets skull.

• Svar på tråden Dove *brun-utan-sol*
  • ming

Nu har jag provat Doves bus för första gången. Nån som vet hur lång tid eller hur många användningar det tar innan man märker skillnad?

• ming

Förresten, bör man vänta ett tag innan man klär på sig? Inga tajta kläder eller?

• PLank

jag brukar smörja in mig men den innan jag går å lägger mig på kvällen. tycker att den går in snabbt i huden, å jag har aldrig fått fläckar på kläder eller lakan av den *tokbra*

• anro

Doves tub kostar 38,50 på ICA MAXI. Sommarens fynd enligt mig!

• Anna73

Jag har åxå köpt Doves,,, normal to darker skin,,,super!!!

Den blir inte flammig,, huden blir faktiskt lite mörkare redan efter ett tag,, klart jag är rätt ljus i mig själv:)

Såååå bra,, luktar gott, torkar snabbt o inget kladd och inget flammigt,, kanske beror på hur man smörjer??;)

Att rekomendera från mig:)

*******Kram******

• adrenalin

Jag har köpt den ljusare varianten, eftersom jag är blek som en albinoget!
    Och jag är helnöjd med resultatet. Jag köpte det trots diverse "varningstrådar" och ångrar mig inte en sekund :)

Men "brännan" försvinner otroligt snabbt när man fått upp den. Men det gör den aknske alltid med bos. dessutom är jag så lat och det är jobbigt å stå och gnida in sig
    Men ja tror att resultatet beror på hur noga man är.

• Morots mamman

ångrar mig inte en sekund fyyyy faaaaaaaaan vilken grej dom kommit på hur bra som helst juh, som sagt får man ju väna med kläderna men de e det värt...

• ming

Alltså den här Dove är verkligen skitbra!
    Jag är redan beroende och har en ens använt den en vecka. Har bara provat light tan och hade tänkt att ta dark tan när denna flaskan tar slut, men nu är jag orolig att jag kanske blir för brun med dark tan. Räcka ut tungan

Muahahahaha...........................................
  • momto5

Alltså..jag  tittade på denna Dove nu i helgen..men såg inte att det fanns mörk och ljus??
    Och här kostade den 59kr...kanske såg jag på fel sort?Ngn som har en bild på flaskan kanske?

Svar på tråden Dove *brun-utan-sol*