Inlägg från: Jennie med ie |Visa alla inlägg
  • Jennie med ie

Eurovision Song Contest-tråden!!

Ja det borde bli efter kl 22. varje låt är ju ca 3 minuter, och 21x3 = 63. Och så är det ju en massa kringtjaffs också Jag gissar på runt halv elva.

• Jennie med ie

Så om hon uppträder kl 22.12 så får jag stryk?

• Jennie med ie

Jag har tidigare gissat på 12-13 nånting. Men nu när en del bra låtar inte kom med till finalen så börjar jag liksom undra Så nu gissar jag top 10. Mellan 5 och 10. Enligt min egen smak är hon med nöd och näppe bland de 10 bästa i finalen.

• Jennie med ie

Varför, förresten, är det så konstigt enligt många att man inte hejjar på sitt eget lands låt?? Man blir nästan betraktad som UFO om man t ex skriver/säger att man inte tycker Carola eller låten är särskilt bra, eller när man förra året inte tyckte Stenmark skulle vinna. Varför är det en självklarhet att tycka sitt eget lands bidrag är jättebra??

• Jennie med ie

Betty, jag tyckte också Det gör ont var värdelös och höll också på Ukraina Förra året tyckte jag Las Vegas var ännu sämre... och tycker Sverige behöver näsbrännan av att inte vara givna i toppen.

• Jennie med ie

Nötkaka. Haha!! Jag försöker hitta likheten men nej..

• Jennie med ie

Hmm, Poison-jämförelsen köper jag mer

• Jennie med ie

Makalöst så många som inte kan sjunga *håller för öronen*

Norge och Rumänien är 2 av undantagen.

• Jennie med ie

Det hade kanske varit bra för Carola att verkligen ha röstproblem, kanske kunde hon låta bli att skrika så förbenat.

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!