• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • missteddy

det blev utklasning av johanna i dag tror det var omkring 50000 röster om jag inte hörde fel.

• Frugan

Heja Johanna!

Tyvärr är jag bortrest på lördag och missar finalen Måste väl banda in den och hoppas att jag inte ser resultatet före på någon tidningsrubrik...

• Mallin

Instämmer med föregående talare/skrivare..
    HEJA HEJA JOHANNA!!!

• delifi2

undrar var ja kommer se finalen nånstans hemma eller på bb eller ve å fasa tänk om Räkan vill komma ut precis innan finalen

• JennyOEmilia

Delifi2

Åh, NEEEJ! Tänk om du missar finalen! *skoja bara*

När har du bf?

• 78an

Nu är det bara att hålla tummarna för att det går vägen för Johanna!
    Jag är lite nyfiken på vad det är för tävlingar som finalisterna ska mötas i på lördag. Är det någon som vet???

Go Johanna!

• therre

78an -> skulle det bli tävlingar? trodde man bara skulle ringa o rösta?

• 78an

therre---> Det skulle bli tävlingar som det verkar. Läste det på Aftonbladet och Expressen, och det stod nåt om att de skulle mötas i flera tävlingar...
    Jag hoppas verkligen att Johanna vinner!
    Det är ju inte lika givet nu att hon vinner eftersom vi inte vet vad det är för tävlingar. Hon hade lätt vunnit om det bara var att rösta tror jag.
    Kanske två av finalisterna slås ut och så får man rösta på de kvarvarande två sen?? Har verkligen ingen aning...

Svar på tråden Expedition Robinson 2004