• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • A lie

Vet inte om det var sant, men Johanna och Johnny påstod sig ha fått studsmattor i muta om de röstade på honom.. men såg inte själv finalen, bara hört...

• KorElleBelle

Vill bara säga att jag blir lite mörkrädd när en sån kille som Jerry kan "vinna" 1 miljon kronor! Fy f*n, tänk på alla som jobbar och jobbar för att få pengarna till att räcka till räkningarna vid månadens slut.
    Nä var är världen på väg egentligen??

• Missisola

Rasmus Micke och Bella... de var lovade...
    Sen innan sändning så deala han till sig att de skulle få ..10 000:- de som rösta på han... Och Micke var nog lobbyisten...obehaglig sak den där Micke....

• Gumlan

Men Rasmus röstade väl på Fike?? :D Micke e riktigt skum ja...

• Missisola

Å nej...Rasmus röstade på sim BÄSTA VÄN Jerry....minsann...
    De som la sina röster på Fike var bara Göran och Carro...
    Dan och Shante fick inte rösa ju

• JennyOEmilia

Jag tror att han kommer bränna de pengarna ganska fort på fester och resor och så och snart är pengarna slut och han är luspank!

• Missisola

Läste att han tänkte dra till Thailand på obestämd tid. Han har ju flera
    "domar" att vänta pojken lelle..misshandel /två) och urkundsförfalskning...

Inte är han smart

• Gumlan

blandar ihop Rasmus & Göran dom är ganska lika va?

• prayer

trist att inte johanna vann. vad ska man nu tittapå om kvällarna???=)

// sysslolös 2 barns mamma (ironi) =)

• Pyris

Ja...missade finalen..men läste om det..och det är helt sanslöst hur en sån människa kan vinna...men om man uppför sig som ett svin så kanske man vinner... Nä, just det ja...han framställdes ju som ett svin i tv..så va det ja *ironi*

Ja ja..får la kolla om den nya dokusåpan är nåt att ha...

• 78an

Neeeej, inte Jerry... Jag som hoppades så innerligt på Johanna. Om hon tagit sig till final (de två som man kunde rösta på) så har hon ju vunnit överlägset.
    Men det är inte mycket att göra åt nu...

Som någon sa tidigare i den här tråden så kommer nog Jerry att sprätta iväg alla pengar ganska snabbt.

• Frugan

Jag ska aldrig mera se på Robinson Vad glad jag är nu (efteråt) att jag missade finalen på lördag... Fy...

• Gumlan

Frugan - ja det ska du va!!! bläää..... Jag ska aldrig se det mer heller, är fortfarande arg!!!!!

• ByggareBob

Läste i Aftonbladet att Jerry inte tänker ge Micke de utlovad 425 000 utan han får nöja sig med 50 000. Anledningen var att Micke gett sig in i andra pakter och att han la sig i en tävling. Undra om Micke tänker ge sina mutpresenter, studsmatta och allt vad han lovade bort...Så kan det gå...

• KorElleBelle

Jippi!!! Jerry kommer till Helsingborg i helgen och gör bort sig!!
    Gud precis vad vårt nöjesliv behöver!!! NOOOOOTTTT!

Svar på tråden Expedition Robinson 2004