Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Upplösning på denna års Robinsson är verkligen spännande, som många andra kommer jag rösta på Johanna, tycker att Dan är lite väl självgod faktiskt och Fike förlorar för varje avsnitt jag såg, tar sig själv på lite väl stort allvar öm en säger....
Osså Jerry då....ja vad ska man säga??
Ja i kväll gäller det för Johanna! Hon klarar sig säkert bra! Men jag ska rösta för säkerhets skull - det ska väl ni oxå antar jag???
Ska bli spännande och se vad som händer på Lördag. Jag menar, hur tävlingen och utröstningarna kommer att gå till!
Och för att åter ta upp min gamla fundering, nu syntes det klart att Shante och Fike måste ha bytt glasögon med varandra. Dom där stora svarta som Shante hade i början hade Fike på slutet och dom små nätta som Fike hade i början hade Shante på slutet... hihi
glasögonen bytte dm ju med varann redan första dan Fike kom dit.
hoppas inte Johnnykommer in igen, efter hans kommentar vad han ska göra med vintspengarna.
ja vill hänge med tills på lördag sen kan ja åka in till förlossningen
Go Johanna Go!!!!
Ring i kväll och rösta nu tjejjer!!!!
japp idag ska vi rösta
hoppas också på johanna ikväll!
Johanna gick vidare!!!
jösses vad många osm röstade idag..å på helt rätt person..Måtte hon ta sig hela vägen...
Ja, håller alla tummar å tår! Får "svenska folket" rösta på vem som ska vinna eller ska dom tävla om det?