Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
läste idag hur det skulle bli. tror det var så att tre st (?) skulle gå på plankan i studion som blir smalare och smalare. den som ramlar av först förlorar och åker ut. den som vinner den tävlingen får plocka bort två st i juryn (som består av gamla deltagarna). sen vet jag inte riktigt hur det ska gå till, men stod att publikens röster väger lika mkt som deltagarnas.
kopierat från aftonbladets hemsida:
Koll på finalen
20.00 - Direktsändningen börjar.
20.01 - Kort resumé av årets expedition.
20.06 - Robert Aschberg talar med deltagarna som inte gick till sammanslagningen.
20.10 - Robert Aschberg välkomnar deltagarna som tog sig igenom sammanslagningen.
20.14 - Resumé av det sista örådet.
20.17 - De fyra finalisterna - Fike, Dan, Jerry och Johanna - gör entré.
20.28 - Finaltävling - Plankan. Två deltagare slås ut.
20.47 - Sista örådet.
21.14 - Robban startar deltagarnas omröstning.
21.19 - Robban redovisar deltagarnas röster.
21.23 - Robban redovisar tittarnas röster. De telefonnummer som kommer att användas är: 099- 410 12 och 099- 410 13.
21.25 - Vinnaren av årets "Expedition Robinson" utses.
Jag tror Johanna har väääldigt goda chanser på plankan...hennes balans är enorm..
Tror Johanna har chans på plankan oxå, men Dan hade ju oxå bra balans, d såg vi ju när han stod på lådan ju.
har bf+2, men ja vill faktiskt se finalen å dessutom så e d csi miami idag oxå, så nä ja kniper lite till
Men...Johanna hade väl inte såå lysande balans i den där tävlingen då hon slogs ut mot Carro?? ( om jag inte minns helt fel trillade hon väl ner ett par gånger)
Oj, delfi....ja vi får hoppas att du kan knipa ikväll oxå då
!
Lycka till !!
Vad spännade det ska bli idag!!!
KUL!!
Delfi2
Lycka till, ännu mera spännade för dig!!
Har inte följt vare sig tråden eller programmet , men vill bara stolt säga att min kära man var nere inför sista Robinson (när Emma vann) och byggde upp banor öråd m.m
Ha en go helg!
Malllin:
Såg inte det avsnittet..utan den tävlingen jag tänte på va den där hon fick ner hela x-laget i geggan....
tänkte samma som nån annan skrivit, johanna hade inte speciellt bra balans när carro slog ut henne. carro hade ju jättebra balans då!
jag vet inte vem jag vill ska vinna, men jag vet att jag INTE vill att jerry ska vinna.
tror bara johanna hade en dålig dag när Carro slog ut henne, hon hade ju superbalans när hon slog ut x-laget.
än så länge inga tecken, än så länge kan jag se Robinson
kommer robban blå igen eller?