• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • S Sofia

Skönt att Fike inte vann, men F**N att Jerry vann... GRRRRRRRRRR

• Leeloo

Fast lite mer hellre Jerry än Fike... faktiskt... Fikes näsa har varit alldeles för nära Dans rumpa för att jag ska tycka att han ska vinna..

• Björkeli

Leeloo: Fikes tunga snarare...

• Gumlan

livet är inte rättvist!!!!!!! ska vi råna idioten eller????????????????????????

• snobben

Tänk om Johanna hade blivit kvar så hade hon vunnit med häslängder...snacka om att snubbla på mållinjen...*suckar*

• piffan

Gumlan:
    Tycker jag inte man ska göra alls....upprepar mig IGEN!!!!!Han må vara en jubelidiot..men hellre det än en fjäskande rumpslickare som Fike...

• Gumlan
    det är ju bara skitsnack att folket bestämmer vinnaren, de gjorde vi ju itne alls Johanna skulle vunnit!!
  • piffan

Men av dom två som kom vidare i finalen hade ju tittarna nått o säga till om...
    Att inte Johanna klarade sig till finalen är ju inte tittarnas fel..jag tycker oxå hon skulle ha vunnit..men vi som kikade på tv kan ju inte rå för att det inte gick bra för henne....

• Svinto

NEJ!!!!!!
    Uch vad hag blev sur när denna barnrumpa till kille gick o vann!!!
    Och gud vad jag belv besviken på att Johanna åkte ut....trodde hela tiden att hon skulle komma igen. Säger precis som snobben- hade hon varit med i röstningen så hade hon garanterat vunnit!!

Svar på tråden Expedition Robinson 2004