• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • Princess Leia

Jävla skit!!!!
    Absolut fel vinnare!!!!!!!!
    Johanna borde ju ha vunnit!!

• vofflan

Tänkte ni på det Robert sa aldrig hur många som hade ringt in ,
    Det var bergis bara 30 pers Jerry och Fikes släkt

Jag satt hela programet och väntade på att något oväntat skulle hända
    - Ja då har vi Johanna som vinnare Robert kunde väll säja de orden hon var ju så nära och den värdigase vinnaren.

• Allegra

Helt fel vinnare killen hade klart psykopatiska drag. Att kalla folk för f***or till höger och vänster, skälla på sin lagakmrater när det går dåligt mm. Fy säger jag bara. Angående den "fjäskande rumpslickaren" Fike så är det väl inte första gången som en fjäskande rumpslickare har vunnit
    Robinson.
    Robonson har aldrig vunnits av en "riktig" Robinson utan av dom som har klarat det sociala spelet bäst. Dom som har lyckats pakta sig ihop med rätt personer och spelat ut lagkamrtater mot varandra har klarat sig bäst.
    Lägg ner Robinson det är uttjatat nu.....

• Banangnutten

Håller med Piffan. Hellre Jerry än Fike faktiskt....Men självklart hade jag helst sett Johanna eller Dennis som vinnare.

• Nallen

Tänkte på en annan sak. Robban frågade deltagarna vem som var smartast av deltagarna och det var ju ingen som kunde svara omedelbart. Vad hade egentligen Robban väntat sig för svar? Det är ju inte sveriges begåvningsreserv som blir utvald att vara med i en dokusåpa, det skulle bli alldeles för alldagligt....

• FancyFace

Jerry vann ju, det vet ni om va ?

• FancyFace

Såg nu lite närmare
    Ni visste

Läste om skandalen på aftonbladet. Gav 100.000 till sin tjej och pengar till några av vännerna.. Han supade tills han slockande..
    ASG Så löjligt det är alltså

• Missisola

Oj vilken aktivitet..var på annan ort men så givetvis finalen...

SUCK! Jerry av alla???*hulkar* Han var inte värdig för fem öre...sen att han satt på Lugnet i 7 dar ger jag inte ett skit för..han hade ju ÅNGEST för att vara själv..han HATAR att vara själv och om ingen hade kommit så skulle han bryta..Är det en Robinson..???
    Jag förstår om Fike lacka ur på alla och Jerry,,, köpa sina röster fy f*n...
    Med tanke på folkets röster...så borde Fike vunnit.. Och Jerry säger att han fick röster fårn dem som lärt känna han...ehh...hälften HATAR han...
    Det är Micke. Isabel och Rasmus som gillar han..

Nä jag blir förbannad...i kubik!!!!

• Gumlan

Jag fattar inte riktigt, vaddå köpa röster? många som nämnt det nu, gjorde han det?? Av vilka??

• piffan

Köpte vet jag ävl inte om han gjorde..men han delade ju med sig till 3 av dom i gruppen..Men Fike skulle ju dela med sig till 4 av dom så han va ju inte mycket bättre....

Svar på tråden Expedition Robinson 2004