Bebis i Blekinge 3
vikkis - Han har varit borta i tre veckor nu. Som tur är så är ju Eric så pass stor att han förstår varför jag inte orkar leka med honom som annars. Han har verkligen varit jättego....men visst saknar han sin pappa.
vikkis - Han har varit borta i tre veckor nu. Som tur är så är ju Eric så pass stor att han förstår varför jag inte orkar leka med honom som annars. Han har verkligen varit jättego....men visst saknar han sin pappa.
Nej....nu måste jag ta min trötta kropp och släpa upp den till sängen...sovdags!! Gonatt!
Godmorgon!!
Legat vaken ett tag i natt, inte kul, som resultat är jag.....trött!
jordgubben - Nej, jag är sjukskriven nu fram till å med fredag nästa vecka. Sen ska jag ha semester. Skönt att kunna sova å vila precis när man känner att man behöver.
pyjamas - Tack!
Halloj alla!!
Idag låg jag ute på altanen i skuggan av markisen en bra stund....sååå skönt!
Sen blev det en tur till Rödeby badet med Eric så han fick plaska av sig lite.
Och så måste jag bara få berätta att jag är sååå glad
Nicke ringde vid lunch idag och sa att han kommer hem redan imorgon bitti!!!!!!!!!!
Gissa om jag är världens lyckligaste just nu!!
Så om ni inte ser till mig här inne på ett tag sen så beror det nog på att jag gosar och kramas med maken....måste ju ta igen lite nu!!
tate - Vad underbart av din karl att göra nåt sånt!!!!! Fram för fler såna förlsag av allas våra karlar tycker jag!!
föneböna - Ja, jag är inne i ett sånt gladrus nu så inte ens det faktum att fogarna gör ont och att bebisen övar utbrott-ur-magen-medels-sparkar kan gå mig att må sämre!!!
Tack för alla glada tillrop å grattis!!!
Han skulle ha kommit imorgon, söndag, egentligen....men nu sitter jag bara å väntar på att han ska ringa å säga att dom kommit in till hamn! Ett dygn gör ganska mycket när man längtar......
vikkis - Min man är oftast inte iväg på kurser utan han är ute till sjöss eftersom han jobbar i flottan. Nu ska han ha semester och sen är det ju snart bebisdags!!
Halloj i värmen!!
Nu har jag hunnit få mycket mys med min man ....åh, vad härligt det är att han är hemma!!!!
tate - Jag förstår vad du menar....nu har ju jag tur som har en man som är väldigt händig och han får faktiskt det mesta gjort själv...men jag brukar försöka hjälpa till så gott jag kan. Och fixa ett glas med cola eller lite kaffe kan jag ju göra även fast fogarna värker och magen är tung
Vi har bestämt att vi ska åka till IKEA på torsdag. Var inne på deras hemsida igårkväll och skulle kolla upp lite grejer för att se om dom fanns i lager i Kalmar...men Kalmar finns inte med på listan av varuhus där!!
Så vi får väl chansa och hoppas att det vi ska ha finns.
Hoppas att ni står ut i värmen, jag var ute en sväng i trädgården för att ta hand om lite ogräs....det pallade jag ca en halvtimme...nu har jag tagit tillflykt till källaren och datorn.....klarar verkligen inte värmen nu!!
Godmorgon.
Ännu en dag med stekande sol......får jag vara så fräck att jag klagar...bara lite....jag tycker att det är jättejobbigt med värmen, speciellt när maken har tagit bilen till jobbet och jag inte kan åka iväg å bada. I vanliga fall hade jag väl kanske kunnat gå till Rödebybadet, men me foglossning och allmän matthet så är det nog inte en så bra idé. Kommer väl sluta med att någon hittar mig liggandes vid vägkanten ungefär halvvägs.
Så jag får väl hålla mig nere i min svala källare hela dagen och titta på tv och hänga på fl.
Man känner sig ju lite skyldig när man inte är ute i det fina vädret, men vad gör man??
Hoppas ni andra klarar er bättre i värmen än vad jag gör!!