Inlägg från: eio |Visa alla inlägg
  • eio

Bebis i Blekinge 3

Godmorgon!!

tvärtom - Gick flytten bra?? Skönt att höra att du trivs....än så länge iaf.

Vad ska folk hitta på idag då?? Vi hade tänkt åka till Barnens Gård....men det beror väl lite på om det tänker regna idag.

• eio

cline - Nej, förstår att du kanske inte är så pigg på att ränna runt där nu!!
    Jag tycker oxå att det är lite i dyraste laget...fast nu på försäsongen är det lite billigare. Sen känns det lite surt att betala för en själv, när det bara är barnen som utnyttjar det som finns där....men...vad gör man inte för sina små!!

tvärtom - Har ni redan klart med vart ni ska flytta härnäst?? Förstår att det kan bli lte instängt på 27kvm. Ni får se till att bjuda in er till alla oss som har hus och trädgårdar och snylta lite på det

Nu ska jag upp å väcka maken och fixa frukost för jag är dö hungrig!!

• eio

Förresten...lite nya bilder i galleriet!!! Om ni vill kika.

• eio

Tack stumpan!! Tyvärr har mina gamla bristningar riktigt breddat ut sig nu.....men det är väl sånt man får ta för att få en go liten bebis!!

• eio

mormor - Ja, mors dag idag som sagt. Fast jag fick present igår av Eric å maken. Två jättefina däckstolar i teak att ha på altanen. Har suktat efter såna jättelänge.....tänk att min man är så bra på att läsa min atankar ibland
    Sen fick jag en jättefin teckning av Eric imorse som han hade skrivit själv på; Grattis på mors dag önskar Eric. Gulligt!!

Blev ingen utflykt till barnens gård igår.....var hemma å planterade om mina paprika plantor istället och målade två förvaringabänkar som vi ska ha i uterummet.....måste nog måla dom en omgång till idag.
    Idag har jag redan hunnit sy lite gardiner och fixa lite i köket...så nu är det jättefint där.
    Känner mig såååå huslig!!

• eio

Godmorgon!!

Måndag idag och jag är supertrött!! Vaknade av sammandragningar inatt sen hade jag svårt att somna igen.

Vad gör ni andra idag??

• eio

nicoles mamma - Lycka till idag!!

Har fått tid hos sjukgymnasten på torsdag för att få lite hjälp med foglossningen!

• eio

momor - Jo....har nog insett att jag är ganska stor för veckan jag är i!!
    Ha en bra dag på jobbet!

• eio

jcmk - Förstår att det inte är lätt å städa med en sån jättemage som du antagligen har nu.
    Vad kul det låter med B&B. Det har jag alltid haft som en dröm att driva ett sånt. Har ju ett förflutet inom hotell branschen.

nene - Åh...jag minns det där sååå tydligt!! Eric var ju oxå sån. Fast det var innan jag började med ersättning, när jag gjorde det så började han iaf sova 3-4 timmar i stöten. Men sen är det ju så tyvärr att dom har sina växtspurtar ibland och då är dom hungriga jämt! Håll ut....det blir bättre jag lovar....även om det inte känns så när man är mitt uppe i det. har du börjat med napp förresten?? Om du inte har det så kan det ibland funka för att få dom att somna om en stund till innan man måste ge mat.

• eio

Lägger upp anmälningslistan för fika träffen igen!!
    Börjar närma sig nu! 

*******Lägger härmed upp en officiell anmälninglista för Blekinge träffen.
    De som anmäler sig kan väl även skicka ett meddelande till eios inbox, med ert riktiga namn, så skickar hon i retur över adressen. Kan även vara bra att i anmälan skriva vad man tänker ta med sig i fika väg, så vi alla kan gå och sukta och längta!!!! Det är begränsat med parkeringsmöjligheter så kan man samåka så är det toppenbra!

Anmälan till träff 17/6 kl 13.00 hemma hos eio:

Namn:

eio Tar med sig: 1 barn Fika: Fixar saft samt kaffe och te.
    Tate Tar med sig: 1 barn Fika: Vaniljdrömmar
    mira Tar med sig: 1 barn Fika: vanilj/kanelbullar
    Helena2 Tar med sig: 1 barn Fika: fruktsallad/frukter och glass
    MormorVädervax Fika: Kokosbollar
    Vikkis Tar med sig 2 barn:Victor 4 år och sin nya bebis Fika: Äppelkaka och vaniljsås
    Lönnemåla: Tveksam om alla tre barnen följer med. FIKA: Schackrutor
    JCMK Fika:Rabarberpaj
    Jonah Tar med sig 1 barn och kladdkaka.
    ClinE Tar med 1 barn och ? Ngt. förslag på nyttighet morotskaka
    Liljan77 Tar med sig: ett barn Fika:Funderar
    Madi74 Tar med sig: Kanske 3 barn (återkommer snarast med hur många det blir) Fika: Kärleksmums/snoddas

Kopiera inlägget i sin helhet och lägg till dig själv på den påbörjade listan!!!*********

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3