Inlägg från: eio |Visa alla inlägg
  • eio

Bebis i Blekinge 3

stumpan - Jajemen!!! Brunnsparken beware, här kommer Bebis i Blekinge töserna!!!!

• eio

tate - Håller med dig, vi kan väl ta med oss så som det var tänkt och bjuda varandra sen kan man ju alltid ta med sig nåt annat att äta själv om man vill.

Godmorgon förresten!!

• eio

stumpan -Åh, vad skönt med ledigt....jag blir avis!! Vill oxå ha semester ju!

• eio

Grattis evaeng!!! Han är underbar!! Åh, vad jag längtar efter min bebbe!!! Lite avis är jag allt

• eio

tate - Åk till Rödebybadet istället. Det ska jag göra idag, Jag tänkte gå från jobbet strax efter lunch och hämta Eric på dagis å sen åka dit. Det är toppenbra tycker jag. Jag är inte så förtjust i att bada i havet nämligen och Eric tycker att det är för kallt. Så Rödebybadet med uppvärmd bassäng är toppen tycker jag, och det är gott om plats med. Finns en jättestor gräsplan där man alltid kan hitta lite egen plats.

• eio

ohlsson - Jajemen, kl 13 är det! Och jag tror att beslutet blev så att alla tar med egen fika, och sen om man har lite extra med sig så kan man ju alltid bjuda sina filtgrannar

stumpan - Toppenväder!!!

• eio

ohlsson - Förresten, du har väl sett att vi flyttat det hela till Brunnsparken? Vi ska mötas vid parkeringen vid Bäckahästen.

• eio

Jonah - Kul!!!

ohlsson - Japp, vi ses imorrn!!

stumpan - Ja, det ska bli superskönt, fast mest är det för Erics skull. Han har varit så snäll å go hela veckan nu när Nicke har varit bort så jag vill belöna honom för det och han älskar att vara i Rödebybadet.

• eio

Hej, nån kvar här inne?? Jag hittar ju inte heller dit. Har aldrig ens varit i Brunnsparken och är jättdålig på att hitta i Rödeby. Någon som kan tänka sig att lotsa mig rätt. Ska försöka kolla på nätet efter färdväg, men om jag tappar bort mig helt skulle det vara bra att kunna ringa någon ju.

Jonah - Jepp, det var jag....jag undrade också om det var du...men precis som du så blev jag lite fegis och vågade inte hälsa. Kikade lite på dig också , he, he så fjantig man får vara då!

• eio

mira - Jaaa, det är ju lite molnigt, men enligt smhi ska det lätta upp lite under dagen för att sen ev. regna ikväll. Vi kör ändå tycker jag. På ett sätt kan det vara ganska skönt om det inte är föör varmt, iaf om man har liten bebis med sig eller bebbe i magen

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3