Inlägg från: eio |Visa alla inlägg
  • eio

Bebis i Blekinge 3

cline - Lycka till imrogon! Du ska se att kommer gå bra!

Oj, vad mycket förslag på spel ni hade, ja ni som har möjlighet att ta med lite sånt kan väl göra det. Det är nog en bra sk "icebreaker" för barnen också. Lättare att börja leka med varandra om man har nåt att leka med lixom.

• eio

höstbebis - Grattis till din lille Albin!!

stumpan - Men det är klart du ska komma med, vet hur du känner det lite, när jag flyttade hit var jag också lite skraj för att ge mig in i saker med en massa nya människor. Men jag fick ta mig själv i kragen och intala mig att på det sättet skulle jag aldrig träffa nya vänner.....och det har jag gjort....massor!! Tyvärr är det nog så att ju äldre man blir desto mer "rädd" blir man för sånt. När man var barn var det knappast ett problem
    Följ med stumpan, du har ju nära hem om det skulle vara så att du inser att vi är knäppgökar allihop!!

Godmorgon, på er andra, hoppas allt är bra med er idag!

• eio

stumpan - Vad kul att du kommer med!! Ska bli jätteroligt att träffas tycker jag. Och som sagt vi sitter ju alla i samma båt, ingen känner ju varandra sen innan (nästan).
    Tror egentligen inte att du behöver ha med dig nåt förutom dig själv, en filt och soligt humör!! Vi är så många som ska ha med oss fika så jag är nästan rädd att vi kommer rulla därifrån allihop...även dom som inte har bebisar i magen!!

• eio

stumpan - Absolut, det tycker jag med.....vore ju faktiskt rikigt roligt att kunna följas åt även sen när bebbarna kikat ut.

• eio

Nu ska jag strax åka med Eric på simskola, näst sista gången idag, imorgon är det avslutning. Skulle mycket hellre vilja lägga mig i sängen å bara slappa...är supertrött, blir det av värmen.
    Men lillkillen måste ju få sitt så det är bara till att pallra sig iväg.

• eio

Visst kan vi göra så att alla tar med sig eget dricka om man vill...jag tar med mig lite extra saft iallafall. Just in case!!!

• eio

cline - Åh, vad skönt att höra att allt gick så smidigt!!!

Ja, visst kan vi göra så att alla tar med eget fika....kanske några som redan börjat baka inför lördagen?? Hmmm, undrar vad man ska hitta på för nåt då *funderar*

• eio

stumpan - Bra idé där! Eller kalla plättar, det är bland det bästa Eric vet när man är på utflykt .....vi får se, hinner kanske svänga ihop någon god kaka också, fast då måste jag nog ha hjälp att äta upp den, för att trycka i sig en hel sockerkaka eller dyl. själv, det kan jag inte

• eio

Räknade just efter lite, och om alla tar med sig så många barn som man tänkt så blir det 15 ungar!!!!! Från bebis till stor. Vilket hulabaloo det kommer bli!!!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3