Bebis i Blekinge 3
Men å vilket härligt åskväder! Och äntligen är min huvudvärk borta! Jag har dragits med den hela veckan på grund att dte kvava äckliga vädret.
Men å vilket härligt åskväder! Och äntligen är min huvudvärk borta! Jag har dragits med den hela veckan på grund att dte kvava äckliga vädret.
vera - vilken framförhållning du har...
Usch, vart tog svalkan vägen? Puh säger jag bara, att bygga sandlåda och rensa rabatter var ju så lagom skoj i de här värmen. Speciellt när man liksom inte når ner till marken längre... Att bära runt på magen är väl okej, men det är hemskt vad den är i vägen så fort man ska göra något konstruktivt! Jag har liksom inte fattat att jag inte kan plocka upp saker från marken längre, jag böjer mig ner och sveper med handen sisådär två decimeter över föremålet jag skulle plocka upp. Sedan upprepar jag proceduren fem gånger till innan jag ger upp.
Tur att man inte var så graciös till att börja med, då skulle väl kontrasten vara värre
annione - Vilken bra bm du har! Min har inte utlovat något som helst! Och jag som äntligen tänkt göra karriär som prima ballerina!
Jaha, men jag tänker bara vara med i elefantsjön om jag får spela huvudrollen! Jag har förberett mig för den i hela mitt liv, och tänker minsann inte ge upp dem bara för att ni kommer här och svänger på flsäket!
Själv tänker jag även föda i "pas de deux-ställning"
Hm jag hade lätt följt med och balettdansat mig igenom hela IKEA i Kalmar, om det inte vore för den där lilla bagatellen att jag inte har några pengar!Irriterande, för jag behöver verkligen en liten fin vit byrå at lägga bebiskläder i. Jag tvättar dem, men när de torkat så vet jag inte vart jag ska göra av dem! Pack allihop i bb-väskan kanske? Tror ni de blir förskräckta om jag checkar in med tre stora resväskor?
Blekingetösen - japp, tvättar allt nytt. Sonen fick massa utslag den gången jag glömde det, så det kör vi stenhårt på här hemma. Nästa unge lär väl även den ärva sin fars fina känsliga hy...
Mormor Vädervax - Viist ska du kunna stämpla sista tiden. Jag har hört om folk som känt sig tvingade att ta ut föräldradagar, men om det faktiskt är så att du vill och kan arbeta så kan de inte neka dig att stämpla.
Också trött...Sonen sover men jag var tvungen att anordna en vild flugjakt vid sextiden och kund einte somna om. J-la äckelflugor! Och såklart väljer de alltid att attackera min lagom svettiga kropp medan maken snarkar vidare....